یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهراملش

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر املش شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر املش طی پیامی مشترک چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی

دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم و خداجویی است که توانست با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کند.
انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. اینک که نهال انقلاب 57 به درخت سرافراز و تنومند 42 ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل 42 سالگی را مرهون شهدا و ایثارگران گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت تمامی همشهریان عزیزم علی الخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستاریم.

ناصر رنجبر نیاول،شهردار و اصغر جانعلی پور، رئیس شورای اسلامی شهر املش

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …