یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تشكر مدیرعامل شركت توزیع برق استان از دكتر اسدالله عباسی استاندار گیلان

پیام تشكر مدیرعامل شركت توزیع برق استان از دكتر اسدالله عباسی استاندار گیلان
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق استان گیلان با ارسال نامه ای از استانداری گیلان بجهت همراهی بینظیر و خالصانه در راستای همراهی در اجرای برنامه های گذر از پیک تابستان تقدیر و تشکر کرد.
در متن این نامه آمده است :

احتراما همانگونه که مستحضرید صنعت برق کشور در دوره تابستان به دلیل مصرف بسیار بالای تجهیزات سرمایشی جهت تامین برق پایدار مشترکین گرامی با چالش‌هایی رو به روست. از این رو تلاش دارد با ارائه روش‌های فنی و فرهنگی با انجام وظیفه خود به حفظ شبکه و رفاه مشترکین به بهترین شکل دست یابد. در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از طریق هیئت محترم وزیران و شرکت محترم توانیر ابلاغ و اجرا می شود. اجرای موفق طرح‌های مذکور با یاری و همراهی همه نهادها‌، ادارات، صنایع، کشاورزان، مشترکین تجاری و خانگی میسر خواهد بود که در تابستان گذشته به بهترین صورت انجام و سبب عبور موفق این استان از پیک 1401 گردید.

استانداری محترم استان گیلان و مجموعه تحت امر حضرتعالی تلاش‌های فراوانی را جهت رسیدن به اهداف فوق الذکر از جمله اجرای طرح تغییر ساعت کار ادارات و ملزم نمودن ادارات، نهادهای دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها و موسسات به اجرای بند دوم مصوبه هیئت محترم وزیران داشته‌اند. این مهم مرهون دستور مساعد حضرتعالی و تلاش کارکنان محترم استانداری گیلان می‌باشد و ثمره این همکاری کاهش قابل ملاحظه مصارف ادارات در ساعات پیک مصرف و بهینه نمودن نمودار مصرف این گروه از مشترکین می‌باشد.

این شرکت بر خود وظیفه می‌داند که مراتب سپاس و قدرشناسی خود را خدمت جنابعالی و همه همکاران محترم و سخت کوش اعم از معاونین، فرمانداران، بخشداران و دهیاران اعلام نماید. ان‌شاءالله این شرکت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته جهت داشتن شبکه برق پایدار در این استان موجبات رضایت حق تعالی و آسایش هم وطنان گرامی را بیش از پیش فراهم سازد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …