یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

رییس آموزش و پرورش اطاقور در دیدار با نماینده مردم لنگرود خواستار پیگیری مطالبات فرهنگیان و دانش آموزان اطاقوری شد

رییس آموزش و پرورش اطاقور در دیدار با نماینده مردم لنگرود خواستار پیگیری مطالبات فرهنگیان و دانش آموزان اطاقوری شد

به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش اطاقور دکتر محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی دیروز پنجشنبه دوم تیر در دفتر کار رئیس اداره آموزش و پرورش اطاقور حاضر شد و با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار و جلسه کاری حبیب اله عوض خواه ،رئیس اداره آموزش وپرورش اطاقور ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش ارائه نمود و خواستار کمک ، مساعدت و همراهی در زمینه های مختلف شد.


رئیس اداره آموزش وپرورش اطاقور نیز در ادامه این دیدار مهمترین مطالبات فرهنگیان و دانش آموزان را برشمرد.

عوض خواه اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان، مساعدت در تکمیل پروژه های عمرانی منطقه ؛ مدارس شهید شریفی اطاقور و شهید واحدی پنو و شهید اسدی مادیان گوابر، کمک در ساخت زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهید محبی اطاقور و زمین ساحلی مدرسه امام رضا علیه السلام شکرکش، همراهی و رفع مشکلات مربوط به ساماندهی نیروی انسانی با توجه به آمار دانش آموزان مدارس روستایی و حمایت مجلس شورای اسلامی از آموزش و پرورش را در این دیدار خواستار شد.

در ادامه این دیدار دکتر محمد نژاد ضمن قدردانی از زحمات رییس و کارکنان آموزش و پرورش اطاقور فعالیت های این اداره رامطلوب شمردوخدمت به مردم و فرهنگیان و دانش آموزان را با اهمیت دانست.

وی اعلام آمادگی نمودکه در کمک و خدمات به آموزش وپرورش از هیچ تلاش و کوشش دریغ نمی کند.

در این دیدار صمیمانه بخشدار اطاقور سرپرست شهرداری اطاقور،عضو شورای بخش امیر آسوده، اولین رئیس اداره آموزش وپرورش اطاقور و اعضای شورای معاونین اداره حضور داشتند.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …