یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار رشت: مجمع مشورتی ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات مدیریت شهری است

پس از باران/ شهردار رشت در دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز گیلان گفت: مجمع مشورتی ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات مدیریت شهری است

به گزارش پس از باران به نقل از امور ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی صبح چهارشنبه در دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز گیلان ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار فومن به دلیل میزبانی، اظهار کرد: مجمع مشورتی بستری مناسب برای هم افزایی برای حل معضلاتی است که شهرداری ها با آن مواجه هستند و می‌تواند در این زمینه کمک کار باشد.

وی با بیان اینکه از زمانی که مجمع مشورتی تشکیل شده‌ ظرفیت خوبی در ارائه پیشنهادها و راهکارها برای حل مشکلات حوزه مدیریت شهری به وجود آمده است، افزود: این حلقه واسط می تواند نظرات را انتقال و در تصمیم‌گیری ها تاثیرگذار باشد.

شهردار رشت با اشاره به اینکه مجمع مشورتی سبب ارتباط کاری نزدیکتر شورا و شهردار شده است، ادامه داد: این نزدیکی سبب شده تا روح کار کردن در مدیریت شهری زنده شود.

شوقی با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی در رشت اضافه کرد:
بخش قابل توجهی از پروژه های در دست اجرای شهرداری به اتمام رسیده و یا با همراهی مردم و دستگاه ها به سرعت در حال انجام است. 

گفتنی است، «محمد حسین واثق کارگرنیا» رییس شورای اسلامی شهر رشت با رأی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران دیگر شهرهای مراکز استان گیلان که در این نشست حضور داشتند به عنوان رئیس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مراکز استان گیلان انتخاب شد.
لازم به توضیح است؛ این اجلاس با هدف بهره‌گیری از نظرات کاربردی صاحب‌ نظران و نخبگان جامعه شورایی با نگاهی جامع به مسائل جاری شهرها و همچنین انتقال تجارب و توانمندی رؤسای شوراهای مراکز استان در تصمیم‌گیری‌های کلان در حوزه شهری و در نهایت توانمندی شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …