یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

قطار توسعه شهری رشت با جذب اعتبارات ملی سرعت خواهد گرفت

دکتر فلاح ،نماینده مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم:
قطار توسعه شهری شهر رشت با جذب اعتبارات ملی سرعت خواهد گرفت

پس از باران/ سرعت پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری رشت با جذب اعتبارات ملی میسر است که استفاده از ظرفیت جایگاه نمایندگی مجلس، این امر را تسهیل گری خواهد کرد.

به گزارش پس از باران به روابط عمومی دفتر دکتر مهدی فلاح نماینده شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، وی با حضور در شهرداری رشت با شهردار رشت دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مهدی فلاح در این دیدار که روز چهارشنبه 16خرداد برگزار شد، به شاخص های توسعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: علاوه بر مصوبات سفر رئیس جمهور شهید در خصوص مدیریت شهری از جمله ساماندهی زباله سراوان، لایروبی رودخانه های گوهررود و زرجوب که مطالبه مردم است، شاخص های سنجش مدیریت شهری از جمله ترافیک شهری، پایین بودن سرانه فضای سبز، تقویت ایستگاههای آتش نشانی، درآمد پایدار شهری، زیرساخت های عمرانی از جمله ساماندهی فاضلاب های شهری در شهر رشت متناسب با متوسط رشد ملی و جهانی نیست و انتظار میرود شهرداری رشت با سرعت مضاعف به اینکار تسریع ببخشد.
دکتر مهدی فلاح اضافه کرد: ظرفیت جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را که مردم بعنوان امانت در اختیارم قرار داده اند، در جهت رشد همه جانبه شهر رشت بکار خواهم گرفت و از تامین و تخصیص اعتبارات ملی جهت اجرای طرح های عمرانی دریغ نخواهم کرد.

قبل از این دیدار، دکتر مهدی فلاح با حضور در جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان که در شهرداری رشت برگزار شد شرکت کرد و بر اهمیت هر چه باشکوه برگزار شدن دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان با نگاه معنوی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: همه امور را با نگاه به آرمان شهدای عزیز در نیت و عملکردمان بکار بگیریم تا از شفاعت شهدا برخوردار باشیم.

گفتنی است شهردار رشت نیز در دیدار با دکتر مهدی فلاح نماینده دوره دوازدهم مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری رشت، حمایت دکتر فلاح را در جذب اعتبارات شهرداری رشت از محل اعتبارات ملی خواستار شد

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …