جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان مطرح کرد:شهرداری چابکسر، الگوی موفق مدیریت پسماند| اعتبارات حمایتی برای تکمیل خط پردازش  اختصاص می‌یابد
  • خرداد ۲۱, ۱۴۰۱
  • به گزارش رایان خبر به نقل از تابناک کاظمی مدیرکل شهری و امورشوراهای استانداری گیلان در جریان بازدید از مجموعه فعالیت های شتابدهنده تخصصی پسماند کشور در چابکسر با حضور در کارگاه پردازش شهرداری این شهر از تلاش‌های صورت گرفته قدردانی و اظهار کرد: شهرداری چابکسر الگوی موفق مدیریت پسماند در گیلان است .

    وی ادامه داد: این شهرداری تنها شهرداری در استان است که هیچ زباله دفنی ندارد و علاوه بر پردازش زباله روزانه، میراث گذشته این شهر را در سالیان اخیر را نیز پردازش و موفق به آزادسازی حجم بزرگی از دفن‌گاه زباله شده است .

    در جریان این بازدید که بمناسبت هفته محیط زیست انجام شده بود، مسیولین بخش سنگر نیز حضور داشتند و شهردار و اعضای ششم شهر چابکسر خواستار حمایت اعتباری برای تکمیل این پروژه در چابکسر شدند.

    گفتنی است در صورت بهره‌گیری مسئولین از فناوری‌های دانش بنیان شتابدهنده پارسی‌گیل که علاوه بر تجاری سازی در داخل به کشورهای دیگر صادر شده، شرایط اشتغال و ارزش افزوده بزرگی نصیب گیلان می‌شود.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.