یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

همزمان با سراسر کشور اجلاس مدیران مدارس در اطاقور برگزار شد

همزمان با سراسر کشور اجلاس سراسری مدیران مدارس در اطاقور  برگزار شد

در آستانه بازگشایی مدارس، همزمان با سراسر کشور، نخستین اجلاس مدیران مدارس در آموزش و پرورش منطقه اطاقور برگزار شد.

این اجلاس که امروز یکشنبه ۲۶ شهریور با حضور رییس آموزش و پرورش و مدیران مدارس بخش اطاقور در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه اطاقور برگزار نیز شد، مدیران بصورت ویدیو کنفرانس در این اجلاس سراسری شرکت کردند.

سید ابراهیم رییسی در این اجلاس سراسری جامعه آموزش و پرورش و معلمان را نقطه اتکای تعلیم و تربیت عنوان کرد و رتبه بندی معلمان و جامعه فرهنگی را حق آنان دانست و گفت: در دولت سیزدهم به مسأله رتبه بندی معلمان اهمیت داده شده و امسال نیز مثل سال گذشته این مسأله به قوت خود باقیست.

رییس‌جمهور با بیان اینکه هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری محسوب می شود، گفت:

مسکن معلمان را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه نقش مدیران را در شکل‌گیری شخصیت‌ها و هویت دانش آموزان و تعلیم و تربیت مهم ارزیابی نمود و مدیر موفق را هدفدار ، برنامه محور و ناظر بر فرآیندها با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌ها در راستای رسیدن به هدف تعریف کرد.

رئیسی در ادامه نقش والدین را هم بسیار تعیین کننده دانست و تجهیز مدارس را از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه اطاقور  نیز در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این اجلاس سراسری را آماده سازی مدیران جهت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیرامون پیگیری موضوعات مربوط به پروژه مهر، شاداب‌سازی و آراستگی مدارس برای ورود دانش آموزان و تامین نیروی انسانی عنوان کرد.

عوض خواه گفت : در اجلاس مدیران که نخستین بار در سطح کشور در حال اجرا است، کلیه قوانین اجرایی و انضباطی مدارس در زمینه ورود و خروج دانش آموزان، مسائل مالی و سایر مسائل مربوط به مدارس و کیفیت خشی مدرسه ایده آل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در این اجلاس مسئولین کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، مشارکت‌های مردمی و سایر امور همچون مدیریت بحران و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رییس آموزش و پرورش منطقه اطاقور  با بیان اینکه سال گذشته آموزش و پرورش با آسیب های مثل مسمومیت‌های دانش آموزان و… مواجه شد، جهت پیشگیری این گونه مسائل هوشیاری مدیران مدارس در آغاز سال تحصیلی را جهت مدیریت بحران مورد توجه قرار دارد .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در منطقه اطاقور  هیچ گونه مسائل آسیب‌های اجتماعی مثل مسمومیت‌های دانش آموز و سایر مسایل نداشتیم. / زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …