یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار املش:در دهه فجر امسال در شهرستان املش ۸۰پروژه افتتاح میشود

اختصاصی رایان خبر،امسال مسوولین برتر شهرستان از نگاه رسانه ها انتخاب میشوند

محمد رنجبر، فرماندار املش درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از افتتاح ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان املش خبرداد.
وی در این نشست خبری که امروز شنبه یازدهم بهمن در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور جمعی از مسوولین دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد،دهه فجر را فرصتی جهت ارائه خدمات به ملت بزرگ دانست و گفت: اتفاقات خوبی به مناسبت دهه مبارک فجر به برکت نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان در حال اتفاق می افتادن است و برنامه‌های متعدد ی در این دهه مبارک در حوزه های مختلف در شهرستان املش داریم.
رنجبر در ادامه از بهره برداری پروژه گازرسانی در روستای ییلاقی موسی کلایه خبر داد که با حضور مسولان استانی بطور منسجم و نمادین در این روستا انجام می‌شود.


وی همچنین عمده ترین پروژه های دهه فجر امسال را در شهرستان در حوزه های مختلف مخابرات ، صنایع تبدیلی و فرآوری چای، اجرای لاینینگ، عمران شهری در شهرهای املش و رانکوه، افتتاح مدرسه باهنر ،مسکن محرومین و چمن مصنوعی زمین ورزشی خرشتم نام برد.

رنجبر رژه خودرویی را از جمله برنامه‌های جانبی دهه فجر امسال در املش عنوان کرد.

فرماندار املش با بیان اینکه در شهرستان املش سعی کردیم تا وفاق و همدلی همواره ایجاد شود، گفت: تا حس همدلی و نگاه صمیمیت وجود نداشته باشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .
وی سپس با بیان اینکه انتقاد را از خود من شروع کنید خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: بنده از انتقاد استقبال میکنم و اعتقاد دارم مشکلات باید مطرح شود تا جامعه به پویایی برسد.
وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم نه تنها از انتقاد کردن ناراحت نشویم بلکه انتقاد کردن را یاد بدهیم و در جامعه ترویج نماییم.
وب تاکید کرد: همه این اتفاقات برای پویایی جامعه است و وظیفه ما این است که در چارچوب قانون کار کنیم و پایبند به قانون هستیم.


فرماندار املش بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه مسوولین شهرستان باید با اصحاب رسانه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند اظهار داشت: در آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بنا داریم مسوولین برتر شهرستان را از نگاه رسانه ها معرفی نماییم .
وی از خبرنگاران خواست تا در خصوص عملکرد مسوولین املش نظراتشان را جهت انتخاب مدیران برتر برای وی ارسال نمایند.

او همچنین از خبرنگاران خواست اگر اداره ای برای برگزاری برنامه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند اولا پوشش خبری ندهند و ثانیا انتقاد نمایند.
گزارش: زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …