یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با دادستان رودبار دیدار و گفتگو کرد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با دادستان رودبار دیدار و گفتگو کرد

تقدیر مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ازرویکرد تعاملی دادگستری شهرستان رودبار

مهدی محبوبی حسن کیاده در دیدار با دادستان رودبار پس از ارائه گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرای پروژه تصفیه خانه 1000 متر مکعبی شهرک صنعتی لوشان و بیان اهمیت بالای اجرای چنین پروژه هایی ،از اهتمام ویژه شرکت شهرک های صنعتی در حفظ و صیانت از محیط زیست استان توام با اجرای طرح های صنعتی و اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرکهای صنعتی گیلان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ضمن قدردانی از توجه دادگستری در حفظ و حراست از محیط زیست استان گفت: از خصایص بسیار ارزشمند دولت سینزدهم ، تعامل سازنده دولت با قوای مقننه و قضائیه می باشد.

وی افزود؛ یکی از ثمرات این تعامل را می توان در حوزه شهرک های صنعتی ،مدیریت پساب های واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لوشان می باشد.

محبوبی یادآور شد:شهرک صنعتی لوشان در میزان سرمایه گذاری از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که افزایش تولید محصولات و اشتغال ملی را در برخواهد داشت که جا دارد از این فرصت موجود استفاده کرده و از مساعدت ها و پیگیری های نماینده محترم شهرستان و فرماندار محترم تقدیر و تشکر نمایم.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …