یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان : کمک به توسعه مراکز درمانی غیردانشگاهی و نظامی ضروری است

پس از باران/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین افتتاح درمانگاه شبانه روزی دکتر شهید محمد حبیبی پور فتیده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مریدان از توابع بخش کومله شهرستان لنگرود بر ضرورت مساعدت و کمک خادمان مردم در نظام سلامت به توسعه مراکز سلامت‌محور غیر دانشگاهی و نظامی تاکید کرد و گفت: این مراکز بار درمانی دولت را بر دوش می‌کشند و به نوعی کار ما را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برخی از چالش‌های نظام سلامت از جمله جمعیت، اظهار کرد: با توجه به چالشی به نام جمعیت، تامین سلامت خانواده بسیار حایز اهمیت است.
وی تامین و ارتقای سلامت مردم را نیازمند مشارکت همگانی دانست و افزود: مطالبات مردم در نظام سلامت علی‌الخصوص مناطق محروم صرفاً با مشارکت مردم ممکن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه امروزه هدف دولت فقط ایجاد بیمارستان نیست، گفت: توسعه بهداشت و ارایه خدمات مراقبتی در اولویت نظام سلامت است.

دکتر آشوبی بر ضرورت مساعدت و کمک خادمان مردم در نظام سلامت به مراکز سلامت‌محور غیر دانشگاهی و نظامی تاکید کرد و گفت: این مراکز بار درمانی دولت را بر دوش می‌کشند و به نوعی کار ما را انجام می‌دهند

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …