یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

دکتر مهدی پور، شهردار کومله: من با جان و دل پذیرای انتقادات سازنده اصحاب رسانه هستم/ خبرنگاران حرفه ای نسبت به عملکرد مسوولان انتقاد سازنده دارند

دکتر مهدی پور، شهردار کومله: من با جان و دل پذیرای انتقادات سازنده اصحاب رسانه هستم

خبرنگاران حرفه ای نسبت به عملکرد مسوولان انتقاد سازنده دارند

اختصاصی/زهرارگان / دکتر منوچهر مهدی پور، شهردار کومله در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان لنگرود با بیان اینکه خبرنگاری کاری بسیار سخت و پر مشقت است و فقط عشق و علاقه سبب ادامه راه میشود به ویژگی‌های خبرنگاری اشاره کرد و گفت: از ویژگی های مهم خبرنگاری این است که اصول اخلاقی و حرفه ای را رعایت کند در مورد عملکرد مسوولان قضاوت درست نماید و اخبارش به گونه ای باشد که بتواند مخاطبان بیشتری جذب نماید و اخبار درست در کمترین فاصله زمانی ده دست مردم برسد .

وی تاکید کرد: رقابت در سرعت انتشار خبر نباید سبب کاهش کیفیت و محتوای آن شود. شهردار کومله با بیان اینکه من با جان و دل پذیرای انتقادات سازنده اصحاب رسانه هستم خاطر نشان کرد: انتقاد اصحاب رسانه از عملکرد مسوولان باید بجا و سازنده باشد تا سبب پیشرفت امور در جامعه شود و مغرضانه نباشد .

شهردار کومله تاکید کرد: خبرنگاران در هر شرایطی صدای مردم را به گوش مسئولان می رسانند و عملکرد ادارات و نهاد های مختلف را به مردم اطلاع رسانی میکنند.

وی در ادامه سخنان خود از تعامل و همدلی و همگرایی میان مجموعه اعضای شورا و شهردار و تمام عوامل شهرداری خبر داد و گفت: این همگرایی سبب پیشرفت و سرعت بخشی به خدمات دهی به شهروندان شده است.

مهدی پور سپس به بودجه سالجاری اشاره کرد و گفت: بودجه سالجاری ۲۷میلیارد تومان است که تا امروز ۶۵ درصد آن محقق شده است .وی در پایان سخنان خود از افتتاح ۲۵ پروژه شهرداری کومله در هفته دولت امسال خبر داد.

در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر پیرامون مقام خبرنگار سخن گفتند و مراسم با تجلیل از اصحاب رسانه به پایان رسید.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …