یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

طی پیامی صورت گرفت:تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

طی پیامی صورت گرفت:تبریک فرماندار لاهیجان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

فرماندار لاهیجان طی پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، متن پیام دکتر براتی به شرح ذیل میباشد:

این روز یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

شهیدان رجائی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند تا امروز در گذر زمان، بدست آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم مردمی، بیشتر از پیش در اهتزاز باشد.

هفته‌ی دولت فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارمندان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت مردم را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …