یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش:در صدد ایجاد نمایندگی خانه مطبوعات گیلان در املش هستیم

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش:در صدد ایجاد نمایندگی خانه مطبوعات گیلان در املش هستیم

رییس اداره فرهنگ و ارشاد املش به مناسبت روز خبرنگار ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره همه شهدا مقام شهید صارمی را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران حلقه واصله مردم و مسوولین هستند و نقش مهمی در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی جامعه داشته و در خط مقدم اطلاع رسانی قرار دارند .

سید عباس موسوی سپس مشکلات عمده خبرنگاران را برشمرد و خاطرنشان کرد: ‌به منظور رسیدگی مشکلات خبرنگاران با رایزنی‌های بعمل آمده تصمیم داریم نمایندگی خانه مطبوعات را در شهرستان املش دایر کنیم .

وی با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم هستند گفت: انتقادات اصحاب رسانه نسبت به عملکرد مسوولان باید سازنده باشد و اخبار از منابع موثق منتشر شود تا موجب تشویش اذهان عمومی جامعه نگردد.

وی در ادامه به برگزاری نشست های ماهانه در راستای بررسی و حل مشکلات اصحاب رسانه پرداخت و از خبرنگاران خواست تا در این نشست های هم اندیشی شرکت داشته وتبادل نظر نمایند.

گفتنی‌ است : هر یک از خبرنگاران حاضر در این نشست وی پیرامون مسایل مختلف حوزه رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از مقام خبرنگاران این شهرستان تجلیل بعمل آمد ‌‌.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …