یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک سرپرست شهرداری رشت به مناسبت هفته نیرو انتظامی:سبز جامگان دلیر نیروی انتظامی ، حافظان امنیت و آسایش مردم

سبز جامگان دلیر نیروی انتظامی ، حافظان امنیت و آسایش مردم علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

سبز جامگان دلیر نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، نقش برجسته ای در تامین نظم و امنیت عمومی جامعه ایفا می کنند و هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل و قدردانی از جانفشانی ها و تلاشهای شبانه روزی فرماندهان و کارکنان خستگی ناپذیر آن در برقراری نظم، قانون و عدالت در سرزمین مان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران ناجا، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت تبریک عرض مینمایم و امیدوارم با توکل به خداوند متعال در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موفق و موید باشند.

علی بهارمست

سرپرست شهرداری رشت

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …