دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

کلینیک چند تخصصی نرو تروما در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت رشت افتتاح شد

به گزارش پس از باران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا)؛ در راستای ارتقاء سطح خدمات سلامت محور در استان گیلان ، به همت پژوهشکده تروما دانشگاه و با همکاری معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کلینیک چند تخصصی نروتروما با حضور دکتر مصطفی گل شکنمعاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دکتر شاهرخ یوسف زاده چابکرئیس پژوهشکده تروما، در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت افتتاح شد.

در این افتتاحیه دکتر یوسف زاده با اشاره به برنامه های بلند مدت پژوهشکده تروما و اهمیت راه اندازی کلینیک چند تخصصی نروتروما در سطح کشور برای تحت پوشش قرار دادن بیماران و اشتراک اطلاعات آنها از طریق یک الگوی دقیق، اظهار کرد؛ فعالیت هایی که در این مرکز صورت خواهد پذیرفت، می تواند الگویی برای تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور محسوب شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد؛ در آینده می توان با تشکیل یک شبکه گسترده از کلینیک های چند تخصصی نروتروما در سطح کشور، تمامی بیماران را شناسایی و مورد بررسی دقیق قرار داد و این امر می تواند کمک بسیار شایانی به این عزیزان، با تغییرات مثبت در الگوهای رفتاری جامعه و توسعه تحقیقات پژوهشی کند.
وی در پایان به ارائه توضیحاتی در زمینه روال کار و نظام ارجاع در این کلینیک پرداخت.

در پایان طی بازدید دکتر مصطفی گل شکن از بخش های مختلف این کلینیک و گفت و گو با کادر درمان و پرستاران مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ در آئین افتتاحیه کلینیک،مذکور ، دکتر بتسابه مسجودی_ رئیس کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشت

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …