جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد: توسعه و اصلاح بیش از 260 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در سطح استان گیلان
  • اسفند ۱۹, ۱۴۰۲
  • توسعه و اصلاح بیش از 260 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در سطح استان گیلان

    پس از باران/ از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، شبکه توزیع آب شرب در سطح استان گیلان به طول بیش از 260 کیلومتر اصلاح و توسعه یافت.
    به گزارش پس از باران به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مدیرعامل شرکت آبفای استان بیان داشت: طی سال جاری، به منظور تامین آب شرب بهداشتی و پایدار، در مناطق شهری و روستایی 17 شهرستان استان، عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول 207 کیلومتر با اعتبار 847 میلیارد ریال اجرایی و برای 5 هزار و 900 خانوار شهری و روستایی امکان بهره مندی از آب شرب سالم فراهم شد.
    علیرضا غیاثی تصریح کرد: همچنین با توجه به قدمت بالا و فرسودگي شبكه توزیع آب در برخی از مناطق استان جهت افزایش پایداری شبکه و کاهش هدر رفت آب شرب به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، با برنامه ريزي مناسب و بر اساس اولويت بندی، 53 کیلومتر از شبکه فرسوده در اقطار مختلف با اعتباری بالغ بر 296 میلیارد ریال، مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت و یک هزار و 455 رشته انشعاب آب شرب اصلاح و استاندارد سازی شد.

    وی؛ محل تأمین اعتبار اجرای این عملیات را منابع عمرانی و درآمدهای جاری شرکت عنوان کرد و افزود: 71 میلیارد ریال از اعتبار هزینه شده از محل تبصره 3 تامین شده است.

    غیاثی یادآور شد: در راستای ارتقاء کیفیت آب شرب و افزایش سطح رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت، از اول سال تا کنون، شبکه توزیع آب شرب به طول 8 هزار و 99 کیلومتر در سطح شهرها و 9 هزار و 360 کیلومتر در حوزۀ روستایی استان با صرف هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال مورد شستشو قرار گرفت

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.