یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

همایش علمی«اندیشه تا سازه» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار شد

پس از باران/ همایش علمی« اندیشه تا سازه » توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با همراهی دستگاه‌ها و مجموعه‌های فعال در این عرصه امروز پنجشنبه ۱۷ خرداد در سالن مجتمع فرهنگی این اداره کل برگزارشد.

میر عظیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این همایش در جمع اولیا و اعضای کودک و نوجوان کانون های پرورش فکری بابیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از نیم قرن فعالیت ادبی ،هنری و علمی و… با کوشش مربیان به پرورش کودکانی پرداخته که امروز در این سرزمین نام پر آوازه ای دارند گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برآن است تا بستری بسازد که در آن میزان دانایی و دانش علوم مختلف برای کودکان افزایش یابد و ابزاری باشد برای بالندگی هرچه بیشترشان

میر عظیمی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درکنار فعالیت های مختلف خود درصدد است تا عرصه جدیدی در فعالیت های علمی خود باز کند .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه امروز باید با کودکانمان با علم روز صحبت کنیم ، گفت: چون نوع و ضرورت علم آموزی در جهان امروز با گذشته متفاوت است. بنابراین باید فعالیت ها و آموزش های کودکان نیز به روز باشد .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: همه برنامه ها و فعالیت های کانون از پیوست پرورشی برخوردار است و چگونه زندگی کردن را به کودکان یاد می‌دهد.
وی با بیان اینکه درب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی گروه های تحصیلکرده ای که علوم و فنون و اندیشه را به کودکانمان ارایه دهند باز است .، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در صدد به روز رسانی آموزش ها است و آموزش ها و فعالیت های علمی مثل نجوم ،رباتیک و چرتکه و هوش مصنوعی و … که با ابتکارات و خلاقیت همراه است در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارایه می شود .

وی اظهار داشت: فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منحصر به تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان نیست بلکه این فعالیتها فرایندی است و در طول سال و مرحله به مرحله پیش میرود.

Check Also

اسدیان ,رییس شورای شهر لنگرود:از شهروندان انتظار داریم از طرح ساماندهی دستفروشان در پارک بازار حمایت نمایند

اختصاصی پس از باران/ محمد ( فرزاد ) اسدیان، رییس شورای شهر لنگرود طی گفتگویی …