یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

حمایت نماینده ادوار شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از دکتر محمد باقر قالیباف

اختصاصی پس از باران/ هاجر تحریری نیک صفت، نماینده ادوار مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کرد.

دکتر هاجر تحریری نیک صفت شامگاه روز شنبه دوم تیر در همایش مردمی شهرستان رشت در حمایت از دکتر قالیباف گفت: «انجمن راهیان گام دوم انقلاب »هنوز به وفاق و اجماعی در باره انتخابات چهاردهم نرسیده است اما من اینجا اعلام میدارم« با افتخار از آقای دکتر قالیباف حمایت می‌کنم»
وی با اشاره به نصایح صریح قرآن کریم نسبت به افرادی که اخلاق را در اعمالشان رعایت نمی‌کنند ،افزود: خداوند در قرآن کریم از ما انتظار «احسن اعمال» را دارد و باید در هر زمینه ای اخلاق را رعایت کنیم .
وی تصریح کرد: مردم مناظره های کاندیداهای محترم را در رسانه ملی می‌بینند و هیچوقت رفتارها و برخوردهای کاندیداها از اذهانشان پاک نخواهد شد .ما باید به گونه ای رفتار کنیم که بعد از گذشت ایام در پیشگاه خدا وند متعال و مردم عزیز سربلند باشیم.

نماینده ادوار مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با گرامی داشتن یادو خاطره شهدای انقلاب و خاصه شهید جمهور ،شهید سید ابراهیم رییسی خاطر نشان کرد: امروز همه می‌گویند که ما می‌خواهیم راه شهید رییسی را ادامه بدهیم. ایشان با عمل خالصانه خود کار را بر رییس جمهور آینده سخت کرده است و مردم از رییس جمهور آینده کار می‌خواهند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی فردی آگاه بودند که برای مردم ارزش قایل بودند ، فعال بودن و عمل به وعده های الهی را از خصیصه های بارز و باور وی دانست و گفت : این شهید عزیز به فکر منفعت خود نبودند ، شجاعت داشتند و کارهایی کردند که جراحی های بزرگ را در برداشت.

نیک صفت با اشاره به این اصل مهم که ما امروز نمی‌توانیم انقلابمان را به دست هرکسی بسپاریم اظهار داشت: ما امروز نمی‌توانیم انقلابمان را به دست افرادی که حرف و عملشان باهم همخوانی ندارد، بسپاریم.
وی افزود: آقای قالیباف کسی نیست که بخواهد تازه امتحان پس بدهد از طرفی این مردم شریف ما هم دیگر فرصت آزمون خطا ندارند و اگر ما از آقای قالیباف حمایت می‌کنیم ،حمایت از شخص نیست، منظور ما حمایت از مردم است این مردمی که شایسته بهترین خدمت هستند .
وی بیان داشت: مشکلاتی که امروز در کشور ما داریم این است که با رفتن یکی کلی از مسائل و تصمیمات خراب می‌شود و از نو باید از سر گرفته شود و این یک مدیر جهادی می‌خواهد یک فرد جدی و کاربلد

وی افزود ؛ متاسفانه برخی فکر میکنند، حافظه مردم ضعیف است کسانی که در مناظره انتخاباتی جلوی چشمان مردم بعنوان یک مشاور فرهنگی می‌آیند و آبروی افراد فرهنگی را میبرند آیا باید انقلاب را به دست اینگونه فرد بسپاریم!؟ آیا اینان فکر کرده اند با قیل و قال و هیاهوکردن می‌توانند مردم را دلسرد کنند!؟

وی با تاکید بر اینکه ما نمی‌گذاریم «دروغ گویان » وارثان این انقلاب باشند, گفت : کسانی که ۸ سال مردم را عقب نشاندند امروز نمی‌توانند از مردم حرف بزنند .
نماینده ادوار شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر مجلس با دولت همراه نباشد بهترین طرح ها هم در کشور نمی‌تواند به اجرا درآید ،یادآور شد: مجلس یازدهم در کنار دولت سیزدهم توانست برنامه هفتم توسعه کشور را به تصویب برساند بنابراین مهم است چه کسی رییس جمهور شود.
نیک صفت خاطر نشان کرد: ما باید فردی را انتخاب کنیم تا آرامش را برای جامعه به ارمغان بیاورد و آن فرد کسی نیست جز دکتر محمد باقر قالیباف..

وی در پایان با بیان اینکه کشوری خوشبخت است که قانون داشته باشد و از آن خوشبخت تر کسی است که قانون را رعایت کند، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در کشور این است که با رفتن یکی کلی از مشکلات باقی میماند و این فرد کاربلد و جدی میخواهد و آقای دکتر قالیباف در مسوولیت های مختلف خود نشان داده اند که می‌توانند بر مشکلات قایق آیند و فردی کاربلد هستند.
گزارش:زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …