جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
سرپرست شهرداری لنگرود در  جلسه هفته دفاع مقدس :ویژه برنامه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی متناسب با ایام دفاع مقدس، اربعین حسینی و روز آتش نشان توسط شهر داری لنگرود اجرا می شود
  • شهریور ۲۱, ۱۴۰۰
  • ? به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی شهرداری لنگرود،جلسه هفته دفاع مقدس و ستاد اربعین حسینی پیش از ظهر روز شنبه ۲۰شهریوردر سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد.

    ?مصطفی طالبی، سرپرست شهرداری لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین محسن فداکار رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود، یعقوب رمضانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود و غلامرضا منصفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر لنگرود در این جلسه حضور داشتند.
    ?جلسه هفته دفاع مقدس و ستاد اربعین حسینی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد

    ?سرپرست شهرداری لنگرود در این جلسه با بیان اینکه شهرداری همواره در همه مناسبت ها نقش آفرینی کرده است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی دو مناسبت پیش رو است که شهرداری نیز برای این ایام برنامه هایی را در نظر گرفته است.

    ?مصطفی طالبی با بیان اینکه 7 مهر ماه نیز روز آتش نشان است، گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه هایی را در قالب های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی متناسب با ایام دفاع مقدس، اربعین حسینی و روز آتش نشان برنامه ریزی شده که اجرا خواهد شد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.