یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان؛5مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاوران 5نفره گیلان دربازیهای کشورهای اسلامی

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان؛5مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاوران 5نفره گیلان دربازیهای کشورهای اسلامی

درخشش کاروان 5 نفرگیلان در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2برنز را به مردم و علاقه مندان به ورزش درگیلان تبریک عرض می کنم.

به گزارش رایان خبر به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ؛ جهانبخش آرمان با پایان بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه با اشاره به کسب 133مدال و عنوان سومی کاروان ایران در بین 53 کشور اسلامی دنیا در ترکیه گفت ؛ 5مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاروان 5 نفره گیلان دربازیهای کشورهای اسلامی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به درخشش گیلانی ها با کسب 2مدال طلا ،یک نقره و 2 برنز گفت ؛ محمدرهبری با کسب مدال طلای تیمی و برنز انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر موفق ترین ورزشکار گیلانی در این بازیها بود.

وی افزود؛ علی رمضانی با تیم والیبال مردان ایران مدال طلا و قهرمانی مسابقات والیبال را به دست آورد.آرمان ، کسب مدال نقره الهه پورصالح با تیم زنان ایران پس از 56 سال را یک افتخار تاریخی دانست و گفت ؛ شیرینی و حلاوت این مدال که توسط بانوان با تعصب ایران اسلامی به دست آمد وقتی صدچندان شد که یک بانوی جوان و با آتیه گیلانی دراین تیم حضور داشت و درخشید.

جهانبخش آرمان با اشاره به حضور 3 بانو از 5 نفر گیلانی حاضر در بازیها گفت ؛ اینکه 60درصداز کاروان گیلان را بانوان تشکیل دادند بسیار ارزشمند است و در این میان سارا بهمن یار در کاراته نیز توانست مدال برنز را از آن خود کند.

فائزه رفیعی دیگر شمشیرباز گیلانی هم در بین حریفان قدرتمند خود مقام چهارم تیمی و یازدهم انفرادی را به دست آورد که جای تقدیر و تشکر دارد.

جهانبخش آرمان در پایان افتخار آفرینی فرزندان دیار میرزا کوچک جنگی در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی را به کاروان گیلان و خانواده هایشان، مردم و مسئولین گیلان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که گیلانی ها بتوانند در بازیهای آسیایی و المپیک آینده درخشش بیش از پیش داشته باشند.

علی افتخاری از گیلان نیز به عنوان معاون کاروان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی حضور فعال و موثری داشت.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …