یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مهرداد لاهوتی ، منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم مطرح کرد:بهره گیری از بانوان توانمند لنگرودی درحوزه های مختلف مدیریتی/به شما قول میدهم اکثر مدیران شهرستان لنگرود بومی باشند/فضای شهرستان را باید به سمت رفاقت ، همدلی و همراهی سوق دهیم

اختصاصی پس از باران/ منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم در دیدار با جمعی از بانوان فعال ستاد انتخاباتی اش با اشاره به نقش بی بدیل بانوان در پیشبرد اهداف انقلابی در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و علمی حضور بانوان لنگرودی را در این دوره از انتخابات تاثیر گذار ارزیابی کرد و گفت ؛ بانوان در افزایش مشارکت عمومی جامعه در انتخابات مجلس دوازدهم نقش مهمی ایفا کردند و تاثیر گذار بودند
مهرداد لاهوتی با بیان اینکه شما بانوان حاضر عصاره ای از بانوان شهرستان لنگرود ، استان گیلان و درنهایت ایران هستید از ایده ها و پیشنهادات و طرح های بانوان لنگرودی در راستای تحقق مطالبات بانوان در چارچوب قانون استقبال کرد و گفت: با همفکری، همدلی همدیگر میتوان بر مشکلات فائق آمد.

وی از بکارگیری بانوان توانمند و مدیر لنگرودی در پستهای مدیریتی در دوره نمایندگی خود خبر داد و گفت: در زمینه های مختلف مدیریتی از وجود بانوان توانمند لنگرودی بهره خواهیم گرفت.

او در ادامه با بیان اینکه تخصص ، تجربه و جوان‌گرایی را در انتخاب مدیران شهرستان لنگرود ملاک عمل قرار میدهد، گفت: به شما قول میدهم اکثر مدیران شهرستان لنگرود بومی باشند و متوسط سن مدبران شهرستان لنگرود را کاهش بدهیم .
لاهوتی خاطر نشان کرد: از حضور جوانان و بانوان لنگرودی در حوزه های مختلف مدیریتی بهره مند خواهیم شد.

منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم ضمن قدردانی از همه ی کاندیداهای شهرستان لنگرود در انتخابات مجلس دوازدهم که زمینه افزایش میزان مشارکت مردمی را فراهم کردند همگان را به حفظ آرامش بعد از انتخابات در شهرستان توصیه کرد و اظهار داشت: امروز دیگر انتخابات تمام شده است و فضای شهرستان را باید به سمت رفاقت و همدلی و همراهی سوق دهیم.
وی یادآور شد: امروز روز کار است و باید فضای شهرستان را به سمت کار، کارو کار پیش ببریم.

وی تاکید کرد : اگر تا دیروز رقیب بودیم، امروز جهت پیشرفت و توسعه شهرستان و رفع مشکلات آن باید رفیق باشیم و فضای جامعه را به سمت صمیمیت سوق دهیم.

مهرداد لاهوتی در راستای توانمند سازی خانوارها به افزایش موسسه ها و سازمان های مردم نهاد در قالب ایجاد اشتغال بانوان و جوانان سفارش کرد و گفت: در راستای اشتعال زایی جوانان و بانوان لنگرود از تمام توان خود استفاده خواهد نمود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …