یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام مدیر کل حفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس استان گیلان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار

پیام مدیر کل حفظ آثارونشرارزشهای دفاع مقدس استان گیلان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار

متن پیام به این شرح است:ن و القلم و مایسطرونضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش. همانطوری که حضرت زینب کبری(س) پیام عاشورا را در محیطی که دستگاه حاکم با القای دروغ و انگاره سازی های مختلف علیه امام حسین(ع) وارد عمل شد، به گوش افکار عمومی دنیا می رساند و به این وسیله زمینه ی رسوایی فضاحت بار یزید و یزیدیان را برای همیشه تاریخ ثبت کرد.رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.

درود به همه خبرنگاراني كه عزم خود را برای تداوم مسیر آرمانهای انقلاب اسلامی و اين راه نوراني جزم كرده‌اند و امروز كه دشمنان با غول‌هاي رسانه‌اي و اپراتوري‌هاي خبري و با سلاح جعل و تزوير، به جنگ بشريت آمده‌اند با وجود همه كمبودها و مشکلات، شجاعانه در مقابل همه اين قواي جهل قد برافراشته‌اند.

غيورمردان و زنانی كه پیشرو براي تحقق آرمان‌هاي بلند اسلامي از همه چيز گذاشته‌ايد و تمامي ظرفيت خود را به مصداق واقعی “جهادتبیین” در عرصه جنگ نابرابر در مقابله با توطئه‌هاي پيچيده استكبار جهاني و جنگ ترکیبی وعملیات روانی و تبيين خط نوراني ولايت به پرچمداري امام خامنه‌اي عزیز(مدظله العالی) و آرمانهای والای انقلاب اسلامی در تحقق بیانیه” گام دوم” انقلاب و امیدآفرینی مردم به كار گرفته‌ايد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی “هفدهم مردادماه” روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات آزاد را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی، فکری، سیاسی، و اقتصادی جامعه و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق آرزو می نمایم.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …