دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

سومین گردهمایی مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان‌های گیلان به میزبانی لنگرود برگزار شد

به گزارش پس از باران در این نشست مشورتی که با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان استان گیلان امام جمعه فرماندار حضور داشتند دو کارگروه تخصصی تشکیل گردید.

دکتر صادق صادق پور شهردار لنگرود در این نشست ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره همه شهدا به مدعوین خیر مقدم گفت و افزود: امروز شهرداران سراسر کشور به این نتیجه رسیدند که باید خودشان به تنهایی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در شهر دارند انتظارات شهروندان را جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به دغدغه های مطرح شده توسط شهرداران و روئسای شوراها در این همایش تصریح کرد: امروز همه ی شهرداران با مواردی و معضلاتی همچون پسماند ، عدم حمایت دستگاه های مختلف و…. مواجه هستند.

شهردار لنگرود با بیان اینکه کار ما تغییر قوانین نیست ، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است تا قوانین یا اصلاح شوند یا قوانین جدیدی مصوب شود که شهرداران و شوراها بعنوان نمایندگان مردم در سایه این قوانین بتوانند از حقوق شهروندی به خوبی حمایت کنند.

صادق پور با بیان اینکه ما دولت نیستیم بلکه به عنوان نماینده مردم به نوعی مردم هستیم و صدای مردم را می‌شنویم و آنها را منعکس می‌کنیم ، اظهار داشت:
از نمایندگان محترم انتظار داریم برای اجرای سیاست گذاری های کلان در کشور صدای ما را به گوش مقامات بالا برسانند، تا بتوانیم به بهترین شیوه مدیریت کنیم و حکمرانی ما که در چارچوب موازین شرعی و قانونی است به حکمرانی مطلوبی برسد.

در این نشست از خانواده دو شهردار فقید پیشین لنگرود؛ مرحوم مهندس کحالی و مرحوم مهندس گلباغی تجلیل شد
وشهر لاهیجان آمادگی خود را به منظور میزبانی برگزاری نشست مرحله بعدی این مجمع اعلام کرد.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …