یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار لنگرود:زمین‌های زیادی برای ایجاد واحدهای تولیدی وجود دارد اما تبدیل به ویلا می‌شوند

زمین‌های زیادی برای ایجاد واحدهای تولیدی وجود دارد اما تبدیل به ویلا می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود ، در حاشیه بازدید مهندس رحیم حیدری فرماندار لنگرود از مجتمع کشت و صنعت واح تولیدی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط این سرمایه‌گذار اظهار کرد: زمین‌های زیادی برای ایجاد واحدهای تولیدی وجود دارد اما متاسفانه چون برنامه‌ای ندارند، زمین‌های را به غیربومی‌ها می‌فروشند و تبدیل به ویلا می‌شود.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ویلاسازی غیربومی‌ها با فرهنگ مردم منطقه سازگار نیست، تصریح کرد: دولت حامی سرمایه گذاران است و از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کند.

گفتنی است، پرورش بوقلمون، دام‌های شیری، بسته‌بندی گوشت و مرغ، پرورش ماهی و عرضه آن‌ها با قیمت پایین‌تر از بازارر در فروشگاه‌های مرکزی در لنگرود و لاهیجان از جمله اقدامات مجتمع کشت و صنعت دکتر خاکی است و در برنامه ریزی است تا در رشت و انزلی نیز فروشگاه‌های احداث شود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …