دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار سیاهکل: شهرداری سیاهکل برای احداث هتل ۵ ستاره در شهر سیاهکل پروانه‌ رایگان می‌دهد/ ادامه اجرای کمربندی خیام نیازمند منابع ملی و حمایت همه جانبه مسوولان است

شهردار سیاهکل:
شهرداری سیاهکل برای احداث هتل ۵ ستاره در شهر سیاهکل پروانه‌ رایگان می‌دهد/ ادامه اجرای کمربندی خیام نیازمند منابع ملی و حمایت همه جانبه مسوولان است

پس از باران / کمیل لاهوتی ، شهردار سیاهکل در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت تجلیل روز خبرنگار در محل سالن اجتماعات شهرداری. سیاهکل با حضور امام جمعه ، فرماندار، اعضای شورای شهر برگزار شد از حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری شهر سیاهکل استقبال کرد و گفت: شهرداری سیاهکل برای احداث هتل ۵ ستاره در شهر سیاهکل پروانه‌ رایگان می‌دهد.

وی احداث پروژه های زیربنایی جهت توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر سیاهکل را از برنامه‌های اولویت دار مجموعه مدیریت شهری سیاهکل عنوان کرد و شهر سیاهکل را تنها شهر استان گیلان دانست که وظیفه سنگین احداث پروژه کمربندی را برعهده گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اجرای کامل پروژه کمربندی خیام سیاهکل حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت : با توجه به اعتبارت ناچیز شهرداری‌ها برای اجرای پروژه‌های بزرگی چون کمربندی خیام اعتبارات عمده و نگاه ملی نیاز است.

شهردار سیاهکل اجرای پروژه کمربندی خیام را اولویت مهم و اول مدیریت شهری دانست و تاکید کرد : باید از ظرفیت‌های ملی برای احداث کمربندی خیام استفاده شود .

لاهوتی با اشاره به اینکه برای احداث این پروژه حمایت های ملی و استانی را نیاز داریم گفت: از کل مبلغ اختصاص داده شده به پروژه کمربندی توسط بنیاد مستضعفان تنها مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به شهرداری سیاهکل اختصاص یافته است و متاسفانه پس از تغییر و تحول مدیریتی در بنیاد پرداختی‌ها متوقف شد.

وی تاکید کرد : بهره برداری از کمربندی خیام منوط به بسترسازی امکانات و تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها ی ذیربط می‌باشد.

شهردار سیاهکل در ادامه سخنان خود یادآور شد: : برای صرفه جویی در هزینه ها مصالح و سیمان و سنگ مورد نیاز اجرای پروژه کمربندی خیام سیاهکل، از لوشان یا سیمان دیلمان خریداری و تأمین می‌شود.

لاهوتی ضمن تاکید بر لزوم حساس سازی مسؤولان استانی جهت تسهیل بخشی اجرای کمربندی خیام تاکید کرد از احداث میدان دیلمان در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: کارهای مقدماتی اجرای پروژه میدان دیلمان شهر دیلمان انجام شده و روند اجرای آن با سرعت در حال انجام است،

شهردار سیاهکل به مشکلات و چالش‌های سگ‌های سرگردان و بلاصاحب در این شهر سخن گفت و افزود: : سگ‌های بلاصاحب را جهت ساماندهی به پناهگاه منتقل میکنیم

لاهوتی از احداث زودهنگام پارک بانوان سیاهکل خبر داد و اضافه کرد: کارهای اصلی احداث پارک بانوان در سیاهکل انجام شده و باشگاه بدن سازی ویژه بانوان هم در این پارک ساخته می‌شود.

گزارش: زهرا رگان

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …