یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

اجرای نهضت آسفالت شهر املش در دو ماه اخیر

اجرای نهضت آسفالت شهر املش در دو ماه اخیر

انوش عبداله پور، سرپرست شهرداری املش در گفتگویی از فعالیتهای عمرانی شهرداری املش از اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر املش در دو ماه اخیر خبر داد.

سرپرست شهرداری املش از آسفالت بیش از ۷۰۰۰مترمربع از معابر و کوچه های سطح شهر املش خبر داد

سرپرست شهرداری املش اعلام کرد ؛ با تلاش شبانه روزی کارشناسان و پرسنل خدمتگزار شهرداری املش و عزم پیمانکار و تامین قیر رایگان از منابع بازآفرینی شهری و اعتبارات داخلی شهرداری ، ۷ کوچه و یک خیابان به مساحت تقریبی بیش از ۷۰۰۰ متر مربع زیر سازی و روکش آسفالت گردیده است .

عبداله پور افزود : بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر املش لکه گیری آسفالت شده است .

سرپرست شهرداری املش همچنین از لوله گذاری هدایت آبهای سطحی کوچه گلزار ۴ و اصلاح لوله گذاری بخشی از کوچه شهید فلاح خبر داد .

انوش عبداله پور در ادامه گفت : باتوجه به خاکی بودن بخشی زیادی از کوچه های سطح شهر املش ، به جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان ؛ نسبت به شن ریزی کوچه های سطح شهر به مقدار تقریبی ۸۰۰ تُن شن ۴ سانتی کارخانه ای اقدام شده و همچنان با تامین مصالح ادامه خواهد داشت .

اسامی خیابان و کوچه های آسفالت شده شهر املش :
خیابان کتاب حدفاصل بلوار شهید سلیمانی به خیابان نامجو (بقعه متبرکه آقاسیدحسین) _ کوچه آزاده قلی زاده در پایین زربیجار _ کوچه فروغ و رمضان در کیازنیک _ کوچه معصومیه ۲ واقع در سرچور جنب کانون معصومیه _ کوچه صدف ، چمن و شهیدان علوی در انارستان محله و همچنین لکه گیری و روکش آسفالت بخشی از کوچه دانش در پایین املش _ شهیدخداشناس در انارستان محله _ شهید هاشمی نژاد _ شهیدیوسف زاده و خیابان شهید صدوقی

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …