یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

آغاز اجرای پروژه بهسازی و مقاوم سازی پل قلمگوده

آغاز اجرای پروژه بهسازی و مقاوم سازی پل قلمگوده

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در بازدیدی که بهمراه معاون عمرانی فرمانداری انزلی، مدیران دوایر شهرداری بندرانزلی، کارشناسان راه و شهرسازی و همچنین مشاور و پیمانکار پروژه، از پل قلمگوده به عمل آمد، با اعلام خبر آغاز عملیات بهسازی و مقام سازی پل هوایی قلمگوده، بر ضرورت تزریق اعتبارات استانی برای این پروژه تاکید کرد.

شعبان جعفری گفت : پل هوایی قلمگوده یکی از پل های قدیمی چند دهه قبل است به مرور زمان مستهلک و بخش های زیادی از پل نیاز به تعمیر، رسیدگی، بهسازی و مقاوم سازی داشت که طبق نظر کارشناسان فنی، این پروژه سریعا وارد مرحله عمرانی و عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه این پل سالها رها شده بود، بیان کرد : با توجه به فرسوده بودن این پل و خطرات احتمالی برای شهروندان این پروژه پیش از این باید اجرا می شد که در حال حاضر مقام سازی اساسی این پل در دستور کار شهرداری و شورا قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تاکید بر ضرورت تزریق اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه، بیان داشت : با توجه به هزینه های بالای اجرای پروژه بهسازی و مقام سازی پل قلمگوده، باید همه مسئولین همت کنند تا اعتبارات بیشتری برای این پروژه جذب شود.شعبان جعفری پیشنهاد کرد: برای بهبود تردد شهروندان و ساکنین جزیره قلمگوده که یکی از نقاط گردشگرپذیر شهر محسوب می شود، نیاز است که یک پل جدید درکنار این پل احداث گردد و از پل موجود به عنوان پیاده راه استفاده شود.

وی در انتها بیان کرد : از صبر و تحمل شهروندان و ساکنین جزیره قلمگوده که ما را در اجرای این پروژه یاری می کنند تشکر می کنم.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …