یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

طی ۵ روز انجام شد؛اجرای هفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد جاده ای در ۵۰ روستای گیلان

طی ۵ روز انجام شد؛اجرای هفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد جاده ای در ۵۰ روستای گیلان

اجرای طرح ایمنی موتورسواران گیلانهفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد جاده ای ویژه راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده در ۵۰ روستای استان گیلان طی ۵ روز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، غلامعلی نیک فهم سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به تراکم روستاها و قرار گرفتن در مسیر راه های اصلی و تردد موتورسیکلت ها و عبور عابران، این اداره کل را برآن داشت تا به منظور آشنایی راکبان موتورسیکلت با مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی در تردد جاده ای، هفدهمین مرحله طرح ارتقای ایمنی تردد ویژه راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده را در ۵۰ روستای استان طی ۵ روز اجرا کند.

وی در ادامه افزود: در این طرح ضمن آموزش توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در قالب اجرای نمایش، برنامه های طنز، فرهنگی و مسابقات در فضای شاد به راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده به ترتیب ۱۰۰۰کلاه ایمنی و بیش از ۲۰۰۰ اقلام آموزشی اهدا شد.

لازم به ذکر است ۵۰ روستا در شهرستان های رشت، رودسر، لنگرود،خمام،صومعه سرا و شفت با توجه به تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مکان های هدف انتخاب شدند.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …