یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک بخشدار لشت نشا به مناسبت عید غدیر

پیام تبریک بخشدار لشت نشا به مناسبت عید غدیر

جهانبخش جم، بخشدار لشت نشا به مناسبت گرامیداشت عید غدیر پیام تبریکی صادر نمود.
متن پیام بدین شرح است.
«بسم الله الرحمن الرحیم
“من کنت مولا فهذا علی مولا”
” غدیر” چشمه چوشان ، زلال و نوشینی است که در رودخانه تاریخ جاری شده تا دشت های تشنه عدالت،عرفان،ازادی وشفقت را سیراب سازد.
به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر ژرف عدالت خواهی سعادت جامعه بشری را تحقق بخشید .
عيد سعيد غدير، روزي است كه به فرمان خداوند متعال طرح ادامه حكومت الهي بدست امامي عادل چون علي (ع) توسط خاتم المرسلين محمد مصطفی (ص) پي ريزي گرديد تا امت اسلام در پرتو انوار پرفروغ ودرخشان پیوند امامت و ولايت راه را از بيراهه تميز دهد .
غدیر  فرصت و بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام برداریم.
اینجانب فرارسیدن این عید فرخنده و سعید، عید بزرگ شیعیان که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به عموم مسلمانان و حق جويان و عدالتخواهان بويژه به مردم خوب و مؤمن و انقلابي بخش لشت نشا تبريك عرض مي كنم و اميدوارم خداوند دلهاي ما را با نور قرآن و ولايت روشن گرداند و مسير ما را علوي و زندگي ما را منور به عشق و مهر محمدي گرداند.
سلامتی و توفيق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.»
جهانبخش جم
بخشدار لشت نشا

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …