یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مرحله مقدماتی 27 امین دوره مسابقات قرآن ،اذان ونهج البلاغه در پخش فرآورده های نفتی گیلان برگزار شد

آئین افتتاحیه مرحله مقدماتی 27 امین دوره مسابقات سراسری قرآن ، اذان و نهج البلاغه صبح امروز پنجشنبه 28 دی ماه سال جاری در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .
به گزارش پس از باران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : این دوره از رقابتها با حضور 26 شرکت کننده اعم از کارکنان و خانواده هایشان در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار شد .
درمرحله مقدماتی این دوره از مسابقات مجموعاً 18 نفر در رشته های شفاهی اعم از صحیح خوانی ، ترتیل و حفظ و هشت نفر در رشته های تفسیر قرآن و تفسیر نهج البلاغه در دو بخش خواهران و برادران و در هفت گروه رقابتی از خردسال تا بزرگسال با یکدیگر به رقابت پرداختند .
. مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ،مجتبی شکوری ، در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن تبریک ماه رجب و خوش آمدگویی به شرکت کنندگان گفت : « هر سال مسابقات قرآن به صورت ویژه در منطقه برگزار می شود که امیدواریم اثرات و ثمرات معنوی آن را در منطقه بیش از پیش شاهد باشیم و انشاءا… امسال شاهد رتبه های بیشتری در مراحل مقدماتی ، نیمه نهائی و نهائی باشیم . »
وی با تشکر از واحد روابط عمومی در برگزاری هر ساله مسابقات قرآن گفت : « تلاش ما برای برگزاری مسابقات قرآن ایجاد یک مجموعه فرهنگی است زیرا خواندن قرآن و عمل به آن نه تنها باعث صمیمت کارکنان در خانواده می شود بلکه منجر به موفقیت آنان در محیط کار شده و این اعتقاد ، خدمت صادقانه را نیز به دنبال دارد . »
حجت الاسلام دلیری ، امام جماعت انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت نیز ضمن تبریک ماه رجب درخصوص فضیلت این ماه گفت : رجب، ماه عظیمى است که خداوند، اعمال نیک را در آن چند برابر مى فرماید ،ماه رجب ماه موالید سه امام همام است و فضائل زیادی دارد و این ماه مقدمه ای برای ماه رمضان بوده و اولین پنجشنبه این ماه لیله الرغایب است .
گفتنی است داور این دوره از مسابقات را رضا جامکی و راضیه بخشی پور از داوران سازمان تبلیغات استان برعهده داشتند و نتیجه رقابتها به زودی اعلام می گردد

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …