یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

در هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری سیاهکل به بهره برداری رسید /افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری سیاهکل نویدی برای توسعه پایدار شهری

در هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری سیاهکل به بهره برداری رسید /افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری سیاهکل نویدی برای توسعه پایدار شهری

شهردار سیاهکل در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری سیاهکل از افتتاح پارک کودک سیاهکل در ظرف دو ماه آینده خبر داد.

کمیل لاهوتی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان و نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسوولین شهرستان سیاهکل برگزار شد از اولویت بندی و شناسایی نارسایی های موجود در شهر سیاهکل توسط مدیریت شهری این شهر خبر داد که پیش از اجرای پروژه ها مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.

شهردار سیاهکل ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: امیدواریم مسئولان استانی ، کشوری و کارگزاران و کارمندان در سطوح مختلف با برخورداری از وجدان کاری و تعهد حرفه ای در انجام وظایف شغلی خود، موفق ظاهر شده و گامهای مؤثر در جهت توسعه بردارند.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های عمرانی در سیاهکل تیم های متخصص در حال فعالیت هستند ،گفت:در این میان احداث کمربندی شهر سیاهکل از اهمیت ویژه برخوردار بوده و با هدایت ماشین های سنگین با مقصد شهرهای مختلف به این جاده به روان سازی ترافیک شهر و جلوگیری از تخریب آسفالت شهری سیاهکل کمک شایانی می‌کند.

وی در ادامه مشخصات ده پروژه عمرانی قابل افتتاح شهرداری سیاهکل در هفته دولت امسال برشمرد و افزود: عمده ترین پروژه های عمرانی قابل افتتاح شهرداری سیاهکل در هفته دولت امسال عبارت است از؛ زیرسازی های معابر، جدول گذاری، آغاز فاز اول احداث کمربندی سیاهکل از میدان بصیرت تا پل کمربندی خیام به وسعت چهار کیلومتر، پروژه لوله گذاری و جمع آوری آبهای سطحی، خرید ماشین آلات عمرانی از قبیل غلتک، گریدر، نیسان وغیره، ایجاد تاسیسات و تجهیزات روشنایی معابر، افتتاح پارک کودک ، توسعه فضای سبز شهری، آغاز نهضت آسفالت در معابر سیاهکل و افتتاح پارک بانوان سیاهکل تا دو ماه آینده اعلام کرد.

شهردار سیاهکل مبالغ هزینه شده این پروژه ها را بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت؛ معادل ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه های نیمه کاره در دست اجرا داریم.

وی ضمن سپس از حمایت های فرماندار شهرستان سیاهکل که نقش مهمی در به انجام رسیدن بسیاری امور شهری سیاهکل داشته است، از امام جمعه این شهرستان، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل برای حمایتهای گوناگون در امور مختلف قدردانی کرد.

لاهوتی همچنین از نماینده شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر ویژه نمود و افزود: امیدواریم با حمایتهای نماینده‌ی متعهد و مردمی شهرستان بتوانیـم در راستای عمران شهری سیاهکل از اعتبارات و حمایتهای ملی و دولتی از وزارت های محترم راه و شهرسازی و وزارت کشور نیز برخوردار شویم چرا که منابع داخلی شهر سیاهکل به تنهایی پاسخگوی هزینه های جاری نیست و با حمایتهای ملی ، زیرساختهای بنیادی برای توسعه شهر سیاهکل رقم خواهیم زد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …