یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

‍ شهرداری املش پیشگام در توسعه شهری

قدر دانی شورای اسلامی کار (نماینده کارگران و کارمندان ) و کارکنان شهرداری املش از شهردار و شورای اسلامی شهراملش

کارکنان شهرداری املش بابت تامین عیدی و پاداش کارکنان در کنار اجرای کارهای عمرانی و فرهنگی از شهردار و شورای اسلامی شهر تشکر کردند.

شهرداری املش در دوره اخیر (دوره پنجم ) با مدیریت مهندس ناصر رنجبر نیاول در راستای توسعه متوازن شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی و توجه به امور فرهنگی و پیگیری رفع معضلات لاینحل چندین ساله شهری همواره پیشگام بوده است یکی از این امور, پرداخت حقوق و مزایای به موقع پرسنل زحمتکش شهرداری بمنظور دلگرم شدنشان به ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌باشد.
امسال نیز در آستانه سال نو و بمنظور کمک و حمایت از کارکنان شهرداری طی اقدامی زیبا و به موقع پرداخت عیدی وپاداش کارکنان شهرداری انجام شده است تا این قشر زحمتکش جهت ارایه هرچه بهتر خدمات به شهروندان فهیم املشی دلگرمتر شوند.

کارکنان شهرداری املش نیز به پاس این عملکرد زیبای شهردار و شورای اسلامی شهر طی پیامی از مهندس ناصر رنجبر نیاول ، شهردار املش و شورای اسلامی شهر قدردانی نمودند که متن پیام به شرح زیر می‌باشد :

« باسلام : ضمن قدردانی از تلاشها و پیگیری های شهردارمحترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر املش که همواره در جهت رفع مشکلات کارکنان و همچنین فراهم نمودن فضایی صمیمانه تلاش می‌کنند ، بخاطر تامین پاداش و عیدی پایان سال بر خود لازم دانستیم تا بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را که از اعماق وجودمان برمی خیزد ، نسبت به شما بزرگواران اعلام نماییم.

این حمایت همه جانبه یقیناً سبب افزایش روحیه کاری و دلگرمی کارکنان شهرداری در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز خواهد شد»

کارکنان شهرداری املش
شورای اسلامی کار شهرداری املش (نماینده کارگران و کارمندان )

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …