یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار تالش : زیرساخت های شهرستان تالش نیازمند توجه ویژه برای جذب گردشگر است/انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران کل استانی در شهرستان

فرماندار تالش در جلسه خدمات سفر شهرستان تالش گفت : تالش به لحاظ مواهب الهی دریا ،جنگل و ییلاقات کوهستانی و قدمت تاریخی چهار هزارساله که این شهرستان را از دیگر شهرهای استان متمایز می کند .

?به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ، جلسه ستاد خدمات سفر به ریاست مهندس کیا عاشوری فرماندار و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان و مسئولین ذیربط صبح دیروز نوزده خرداد در محل فرمانداری تالش برگزار شد .

?مهندش کیا عاشوری با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران کل استانی در شهرستان تالش گفت : تالش در محرومیت خاص بی توجهی برخی از مدیران کل استانی قرار گرفته که برای بازدید و بررسی مشکلات در حوزه های مختلف درشهرستان حضور نیافتن واین امر باعث شده تا مشکلات شهرستان روز به روز بیشتر و انباشته شود .

?وی با اشاره به اینکه آداب و سنن و سبک زندگی هر شهری خاص فرهنگ ان منطقه است افزود: با فروکش کردن ویروس کرونا حضور سیل جمعیت مسافران در این شهرستان سه برابر جمعیت شهرستان بود که متاسفانه زیرساخت های شهرستان جوابگوی مسافران نیست .

?وی ادامه داد : یکی از عوامل مهم توسعه اقتصادی در اکثر نقاط جهان صنعت گردشگری است که می توان به عنوان یک منبع درآمد، اشتغالزایی و توسعه زیرساخت های زیربنایی باشد.

?عاشوری ادامه داد : باید از داشته های فرهنگی تاریخی این شهرستان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر استفاده کنیم .

?وی از مدیر کل میراث فرهنگی استان گیلان خواست تا نسبت به وضعیت روستاهای تاریخی مریان و اق اولر تعیین تکلیف شده تا مشکلات مردم منطقه برای نوسازی مرتفع گردد و بسترهای لازم برای پذیرش گردشگر را مهیا شود

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …