یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار کلاچای خبر داد: تداوم نهضت پیاده رو سازی در شهر کلاچای

شهردار کلاچای خبر داد: تداوم نهضت پیاده رو سازی در شهر کلاچای

?شهردار کلاچای طی گفتگویی از اجرای گسترده پروژه نهضت پیاده رو سازی در این شهر خبر داد و انجام آن را از الزامات و در راستای عمل به تعهدات دانست.

?مهدی رشاد با بیان اینکه شهروندان برای عبور از معابر با مشکلاتی روبرو هستند هدف از این اقدام را استاندارد سازی پیاده رو های سطح شهر، افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای سطح سلامت شهروندان عنوان کرد.

?وی نقطه اجرای این پروژه را در حال حاضر پشت بازار ماهی فروشان ذکر و اظهار کرد: به دلیل نامناسب بودن و یکدست نبودن معابر و پیاده روها برابر درخواست های به حق شهروندان و نگرانی ها در این زمینه، شهرداری و شورا را بر آن داشت تا پروژه موزاییک کاری را در این قسمت از شهر اجرایی نماید که هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

?به گفته رشاد، اجرای این پروژه در پی انجام دو بار بازدید از این نقطه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر محقق شده است. وی ذکر این نکته را نیز ضروری دانست و تصریح کرد: در گام های بعدی و مرحله به مرحله تا پایان تابستان، مناطقی که از این امکانات بی بهره هستند مشمول بهره‌مندی از این طرح ها خواهند شد.

?مدیر اجرایی شهر کلاچای ادامه داد: علاوه بر اقدامات فوق، دو طرف خیابان ضلع غربی شهر (از میدان اصلی به سمت میدان شهدا) و همچنین از میدان شهید مطهری تا محل بازار هفتگی، پروژه سنگ فرش اجرا خواهد شد.

?رشاد تمامی این اقدامات را در راستای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات به حق مردم از مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای ذکر که شهرداری و شورا خود را مقید و ملزم به انجام آن می داند.

?وی در خاتمه از نوع، نگاه و نگرش مسئولانه اعضای شورای اسلامی شهر در این زمینه قدردانی کرد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …