جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
رئیس ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی درهمایش  انتخاباتی وفاق و همدلی درشهر رشت:آقای قالیباف به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • تیر ۵, ۱۴۰۳
  • رئیس ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی در همایش  انتخاباتی وفاق و همدلی در شهر رشت مطرح کرد:آقای قالیباف به  هیچ جریان  سیاسی وابسته نیست/برای اداره امور   باید کشور را  بصورت «دو سطحی » اداره کرد/خنثی سازی تحریم از طریق توانمندسازی

    اختصاصی/ همزمان با شب عید غدیر همایش انتخاباتی وفاق و همدلی برای خدمت و پیشرفت با حضور حامیان مردمی دکتر  محمد باقر قالیباف در ستاد مرکزی دکتر قالیباف در شهر رشت برگزار شد

    در این همایش که با حضور  چهره‌های سیاسی. شهر رشت برگزار شد ، دکتر سید موسی پورموسوی، رئیس «ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت» ایران اسلامی با بیان اینکه آقای دکتر قالیباف یک نیروی انقلابی ولایی مسلمان  هستند  که با تکیه بر نیرو و خلاقیت ایرانی می‌خواهد به کشورش خدمت کند، گفت:  من از سال ۱۳۶۱ ایشان را می‌شناسم و با توجه به تحقیق و پژوهش و دقت نظری که  به محتوای قانون اساسی «  در فصل نهم »  داشتم  همان فصلی که حدود و اختیارات رئیس جمهور را توضیح می‌دهد با احترام به ۵ کاندیدای دیگر ثبت نام شده  در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از تایید شدگان شورای نگهبان هم هستند کاندیدای اصلح را  آقای  دکتر محمد باقر قالیباف می‌دانم.

    وی ضمن قدردانی از زحمات فعالین ستاد مرکزی دکتر قالیباف در شهر رشت که توسط مردم پشتیبانی می‌شود،  اظهار داشت: دکتر قالیباف عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستند که  با رتبه ۲۷در حال انتقال برای استاد تمامی  هستند .

    *برای اداره امور  باید کشور را  بصورت «دو سطحی » اداره کرد

      وی با اشاره به اینکه آقای قالیباف صاحب نظریه« دولت متمرکز »در کشور هستند, تصریح کرد:  ایشان  سال‌های متمادی در دانشگاه به تحقیق و پژوهش پرداختند و به این جمع‌بندی رسیدند که برای اداره امور کشور باید کشور را  بصورت «دو سطحی » اداره کنیم؛  سطح ملی و محلی


    پور موسوی  با اشاره به اینکه در قانون اساسی در« فصل هفتم» و  « اصل هفتم»  در این باره صحبت شده است  گفت : ظرفیت قانون اساسی به ما اجازه می‌دهد که کشور را به صورت «دو سطحی» اداره کنیم و هیچ منافاتی با محتوای قانونی مکتوب و ملاک عمل برای کشور وجود ندارد.

    رئیس ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی با بیان اینکه  دکتر قالیباف از سن ۱۸ سالگی  وارد جبهه شدند و  با فاصله کمتر از ۲ سال فرماندهی لشکر ۱۰ هزار نفری  را گرفتند  خاطر نشان کرد: این نشان از  هوش کافی ،کاوت لازم و در  عین حال شجاعت  او ست

    پورموسوی با بیان اینکه آقای قالیباف مدیری قوی هستند،  تصریح کرد: امروز  کشور ما در مرحله اجرایی «برنامه هفتم  توسعه»   قرار دارد و ایشان در طی ۴ سال گذشته قانونگذاری و نظارت در مجلس  به خوبی آموختنند  که چگونه باید مشکلات مردم و کشور را حل نمود.

    *به عمل کار برآید به سخندانی نیست

    وی با بیان اینکه دکتر قالیباف «مرد عمل»  است  و آنچه که می‌گوید به آن عمل می‌کند ،گفت : تهرانی‌ها و همه ملت ایران به این مدعا شهادت می‌دهند که آقای قالیباف حرفشان را عملیاتی می‌کنند و  من از نزدیک شاهد اجرای پروژه‌های سنگین از طرف ایشان در شهر تهران بوده‌ام .

    *اهدای ۲۰۰ متر زمین رایگان به خانواده های  فاقد منزل

    پورموسوی در ادامه  از برنامه‌های دکتر قالیباف در راستای تامین مسکن سخن گفت و افزود ؛ یکی از  برنامه‌های دکتر قالیباف این است که به تمام خانواده‌هایی که فاقد منزل هستند ۲۰۰ متر مربع زمین رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد .

    وی خاطرنشان کرد: پشتوانه همه گزاره‌هایی که بنده از قول ایشان به شما می‌گویم مطالعه شده و  و پشتوانه آن اسناد پژوهشی  است.

    ایجاد  رفاه کارت تولید» برای ۴۰ میلیون نفر

    وی با اشاره به اینکه مسئول امروز باید آنقدر هوشمند فهیم و دانا باشد که بداند نیاز روز ملت و خانواده چیست از اهداء رفاه کارت تولید به ۴۰ میلیون نفر خبر داد .

    *خنثی سازی تحریم از طریق توانمندسازی

    دکتر پور موسوی با بیان اینکه امروز تحریمها علیه ما  ظالمانه است و برای مردم کمرشکن شده است و بر اقشار ضعیف جامعه ضرر وارد کرده است ،گفت:   تحریم را آمریکا ایجاد کرده است و آمریکا باید بردارد اما ما  می‌توانیم تحریم ها  را خنثی کنیم و زمانی می‌توانیم تحریم را خنثی کنیم که توانمند و قدرتمند باشیم و وقتی دنیا قدرتمندی ما را ببیند توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

    وی در ادامه به توان موشکی بالای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  یادآور شد:  توان موشکی ایران  مدیون آقای دکتر قالیباف است   که با همکاری شهید تهرانی مقدم   انجام دادند.

    *آقای قالیباف به  هیچ جریان  سیاسی وابسته نیست

    رئیس «ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی »با بیان اینکه آقای دکتر قالیباف یک نیروی انقلابی ولایی مسلمان است که با تکیه بر نیرو و خلاقیت ایرانی می‌خواهد به کشورش خدمت کند ، گفت: آقای دکتر قالیباف به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست .

    * منطقه مکران  بعنوان  پایتخت دوم ایران استعداد فوق العاده برای توسعه اقتصادی کشور دارد

    دکتر پور موسوی در ادامه با اشاره به « طرح منطقه «مکران» پایتخت دوم ایران می‌شود» گفت:  آقای دکتر قالیباف اعلام کردند که منطقه دریای عمان را که ساحلی بالغ بر ۷۰۰ کیلومتر دارد( از بندر عباس تا کواس در استان سیستان و بلوچستان )پایتخت دوم ایران می‌شود .

    وی با اشاره به اینکه آقای دکتر قالیباف معتقدند که سواحل «مکران» ظرفیت کافی برای اداره کشور را دارد ، خاطر نشان کرد: ما باید در کریدور های ارتباطی در موقعیت ایران به آن توجه کنیم و دیگر اینکه از سواحل ایران به نحو مطلوب استفاده نماییم، هم از سواحل شمال ایران از حسن قلی تا آستارا با خط مستقیم ۶۰۰ کیلومتر از استان گلستان در ساحل ۱۰۰۰ کیلومتر ی

    وی تاکید کرد : در طول ساحل بهترین پروژه‌ها را  می‌توان ایجاد نمود  که  در راستای توسعه کشور، راهگشا است.

    *واردات خودرو  یکی از راههای رقابت خودرو سازی داخلی  است

    رئیس ائتلاف مردمی خدمت و پیشرفت ایران اسلامی سپس به واردات خودرو اشاره کرد که از دیگر برنامه‌های دکتر قالیباف می‌باشد.

    وی در این راستا  افزود: یکی از مشکلات مردم ما این است که با خودروسازهای داخلی درگیر می‌شویم ما با واردات خودرو محیط رقابتی را  برای خودروسازهای ایرانی ایجاد می‌کنیم تا توان رقابت با خودروسازهای جهان را داشته باشند و از طرفی  به  مافیای قدرت در خودرو سازی پایان داده می‌شود.

    *حمایت از آموزش ، پرورش و حوزه های مختلف برای اقشار ضعیف جامعه

    دکتر پورموسوی  در ادامه آموزش و پرورش و حمایت از حوزه‌های مختلف اقشار ضعیف جامعه را از دیگر برنامه‌های دکتر قالیباف عنوان کرد.

    * مرزهای شرق کشور مسدود می‌شود

    وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید مرزهای شرق کشور مسدود شود ، تصریح کرد: این حق ماست و ما ایرانی هستیم و قرار نیست که روزانه ۱۰۰۰ نفر وارد کشور ما شوند و ما هیچ آگاهی از آنها نداشته باشیم .

    وی افزود : قریب به ۷ الی ۸ میلیون نفر خارجی در ایران زندگی می‌کنند که تعداد کثیر ی از آنها اوراق هویتی ندارند .

    *تعامل سازنده با دنیا

    پور موسوی با بیان اینکه سیاست ما تعامل سازنده با جهان است، گفت : آقای دکتر قالیباف این قدرت را دارد که هم با جهان صحبت کند و هم با داخل کشور، قرار نیست که ما زبان جهان را بلد باشیم  اما زبان مردم خود را ندانیم .

    *میدان و دیپلماسی باید مکمل هم باشند

    وی تاکید کرد:  میدان و دیپلماسی باید مکمل هم باشند و به  همدیگر سرویس و خدمات دهند، همدیگر را پشتیبانی کنند و به همدیگر احترام بگذارند و همبستگی  و هم افزایی ایجاد کنند تا قدرت ملت ایران توسعه و گسترش پیدا می‌کند که ما با تعامل سازنده با جهان با تمام جهان ارتباط برقرار می‌کنیم.

    *با ایالات متحده آمریکا ارتباط برقرار می‌کنیم

    وی با بیان اینکه با ایالات متحده آمریکا ارتباط برقرار می‌کنیم، گفت:  البته این ارتباط در چهارچوب عزت، حکمت و مصلحت خواهد بود  و ما نباید به غربی‌ها التماس کنیم، ما یک کشور متمدن قوی هستیم که بیش از ده‌ها هزار سال سابقه تمدنی ثبت شده داریم .

    * بکارگیری افراد متخصص و متعهد در کابینه بدون توجه  به گرایشات سیاسی و حزبی

    دکتر پور موسوی با بیان اینکه آقای دکتر قالیباف هر کسی  که توانمند باشد از توانمندی  او برای  اهداف  و  پیشرفت کشور استفاده خواهد نمود،  اظهار داشت : ما به دنبال نیروهای متعهد و متخصص هستیم ، بدون در نظر گرفتن  گرایشهای سیاسی و حزبی  و از  وجود افرادی  که برای حل مسئله کشور مهارت و دانش داشته باشند و  بتوانند مشکلات مردم را حل کنند  بهره مند خواهیم شد .

    وی  تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که از انسان‌های شریف، توانمند و دارای مهارت استفاده کنیم و کشور را به پیش ببریم .

    او  افزود: برای اداره کشور به دعوا و بگو مگوها  و کشمکش‌های سیاسی نیاز نداریم، ما تابع قانون هستیم.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.