یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

نگاهی اجمالی به مدیریت مهندس محبوبی در شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان

به گزارش پس از باران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گیلان بهتر نوین __شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در دوره ی جدید مدیریتی خود از وجود یکی از مدیران توانمند ،بومی،متخصص و کاربلد خود یعنی جناب آقای مهندس محبوبی در رأس مدیریتی به عنوان ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل به خوبی بهره می برد.
در این مدت مهندس محبوبی توانسته بااستفاده از خلاقیت های مدیریتی و همراهی اعضای محترم هیئت مدیره ی شرکت و صد البته کارکنان پرتلاش شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و هدایت های جناب آقای دکتر عباسی، استاندار محترم گیلان و معاونت محترم صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی وزارت صنعت در جهت حل و فصل بسیاری از مشکلات سنواتی موجود ،گام های مدبرانه‌ای بر دارد .


همچنین با ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت تأثیر گذار شرکت شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی در اقصی نقاط استان گیلان اقدامات فوق‌العاده ای انجام داده و یا در دست اقدام دارد.
مدیریت کنونی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با استفاده از تمامی مولفه های مدیریتی و همچنین با استفاده ی بهینه از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های نیروهای توانمند و پرتلاش برای بهره وری و کارایی بیشتر و مفید تر شرکت شهرکهای صنعتی گیلان و همچنین حل و فصل مشکلات موجود پیش روی واحد های صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در چارچوب حدود و اختیارات قانونی و توانایی ها و اعتبارات موجود گام های تاثیرگذاری برداشته است.


جناب آقای مهندس محبوبی ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موفق شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با توجه به نقش صنایع کوچک در رشد و بالندگی صنعتی کشور و با اتکا به تجربه های موفق کشورهای پیشرفته از جمله آلمان در توسعه و تقویت صنایع کوچک و موفقیت آنها ،مشتاقانه با تمام توان در خدمت تمامی فعالان صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان برای کمک به رشد تولید اقتصادی و شکوفایی استان می باشد.

بازدید مهندس محبوبی از ناحیه ی صنعتی لیل بخش اطاقور شهرستان لنگرود

هفته ی گذشته مهندس محبوبی ،مدیر عامل موفق شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از واحدهای صنعتی مستقر در ناحیه ی صنعتی لیل بخش اطاقور شهرستان لنگرود بازدید کردند.
در این بازدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ،ضمن بازدید از سالن‌های تولید واحدهای مستقر در این ناحیه ی صنعتی از ظرفیت های تولیدی و همچنین از موانع و مشکلات آنان از نزدیک آشنا شدند.


شایان گفتن است ،در ارتباط با رفع موانع و مشکلات برخی از واحد‌های صنعتی این ناحیه ،مهندس محبوبی قول های مساعد دادند

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …