یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار لنگرود در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری خبر داد: تحقق ۷۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری شهرداری تا پایان آبان ماه / تحقق ۳۵ میلیارد تومان از بودجه سال‌جاری شهرداری لنگروددر دو ماه گذشته / مبلغ ۹ میلیارد تومان هزینه کرد ۶ پروژه عمرانی در دهه فجر

در پنجمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود و جمعی از مسوولین و خبرنگاران این شهرستان روبان قرمز پروژه های عمرانی قابل افتتاح شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در محوطه آقا سید قاسم درویشانبر بطور نمادین قیچی خورد.رییس شورای اسلامی شهر لنگرود در این مراسم ضمن گرامی داشتن ایام ا…دهه فجر این ایام را فرصتی دانست در جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و گفت؛ دهه فجر با ارائه گزارش های دقیق و مناسب ،بین مردم و مسئولان فرصتی است تا فاصله ی میان مردم و مسوولین کمتر شود .

حجت الاسلام محسن فداکار در ادامه‌ با بیان اینکه حضور دکتر صادق پور بعنوان شهردار لنگرود نظم خاصی به شهرداری داده است، افزود: امیدواریم با حضور ایشان کارهایی که قرار بود انجام شود با همدلی و همت همه ی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر پیش برود .

شهردار لنگرود نیز با گرامیداشتن یادو خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به اهمیت ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: این ایام فرصتی است برای تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و این روزها به ما یادآوری می‌کند تا بهتر و بیشتر از گذشته برای توسعه شهر و خدمت رسانی به مردم گام برداریم و خداوند متعال و شهدای گرانقدر را بیشتر از هر روز ناظر بر اعمال خود بدانیم.

دکتر صادق پور سپس به بودجه سال جاری اشاره کرد و گفت: در اسفند سال ۱۴۰۰ از سوی شورای اسلامی بودجه ای برای شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شد که از این مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی تعریف شد ه بود.

وی افزود: تا پایان آبان ماه امسال(قبل از حضور بنده در شهرداری این شهر ) مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از این بودجه تحقق پیدا کرد و مبلغ ۳۵ میلیارد تومان نیز طی این دوماه حضور بنده در شهرداری محقق شده است.

شهردار لنگرود یادآور شد: ۶۵ میلیارد تومان از اول فروردین سال‌جاری تا به امروز برای پروژه های عمرانی هزینه شده است.وی خاطرنشان کرد: : از این مبلغ فوق ۹ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان به پروژه‌های دهه فجر تعلق دارد که از این مبلغ ۲ میلیارد و۶۰۰میلیون تومان از محل منابع استانی ومابقی از منابع داخلی می‌باشد.وی این اعتبار را برای پروژه های آسفالت سطح معابر،لوله گذاری و هدایت دفع آبهای سطحی،و فضای سبز و موارد دیگر عمرانی اعلام نمود.

صادق پور دیواره‌سازی رودخانه لنگرود در مسیر درویشانبر با طول ۶۵ متر، بتن ریزی کوچه‌ها به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع، لوله‌گذاری کوچه‌ها در راستای سیاست جمع آوری و دفع آب‌های سطحی به متراژ ۷۰۰ مترطول، لایروبی کانال کیاکلایه به سمت دریاسر به متراژ ۱۰۰۰ متر طول، پیاده روسازی مسیر جنب بیمارستان امینی به سمت چهارراه طالقانی ، ورودی دانشگاه پیام نور به متراژ ۷۰۰ متر مربع و آسفالت کوچه‌ها به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع را از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرداری لنگرود در دهه فجر امسال برشمرد.

وی در ادامه‌ی سخنان خود از تلاش های سرپرست قبلی شهرداری قدردانی کرد و گفت: آقای طالبی درمدت مدیریت خود با توجه به اعتبار مالی موجود شهرداری از تمام تلاش و توان خود جهت توسعه و عمران شهری بهره گرفتند که جا دارد از ایشان و همه عزیزانی که در اجرای پروژه ها چه در ادوار گذشته و چه در حال حاضر از نگهبانی شهرداری گرفته تا پرسنل و خدمات آبدارچی که زمینه خدمت را برای همه پرسنل فراهم می‌کنند، قدردانی نمایم.

صادق پور افزود: لازم است در اینجا از حوزه عمرانی شهرداری بویژه آقایان ؛مهندس شفیعی،مهندس میرحسینی و کاظمی که با مجموعه شهری همکاری و همت داشتند نیز تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

شهردار لنگرود در پایان این مراسم خاطر نشان کرد: ما مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام توان و تلاش خود را جهت خدمت رسانی به شهروندان به کر خواهیم گرفت تا بتوانیم گام های موثری در راستای عمران،آبادانی و اعتلای بیشتر شهر لنگرود داشته باشیم و آسایش نسبی را برای شهروندان فراهم نماییم.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …