جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
رئیس کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک:تمدید مهلت ارسال مقالات به پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک
  • دی ۱۰, ۱۴۰۱
  • محمد سلطانی‌فر اضافه کرد: با توجه به شرایط و پیشرفت روزافزون تکنولوژی به ویژه در حوزه هوش مصنوعی و لزوم بهره‌مندی از آن در واحدهای روابط عمومی‌ کشور، فراخوان این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط ‌عمومی فراگیر» و سیزده محور در حوزه روابط عمومی هوشمند در مهرماه۱۴۰۱ اعلام شد و استادان، دانشجویان و پژوهشگران در این مدت فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    وی در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: با توجه به اینکه این همایش یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و پروسه داوری آثار نیز نیازمند زمان کافی است، امکان تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود نخواهد داشت. بنابر این دهم دی‌ماه آخرین فرصت برای علاقه‌مندان و پژوهشگران خواهد بود.

    سیدغلامرضا کاظمی‌دینان, رئیس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» است.استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی می‌توانند تا تاریخ ۱۰‌دی‌ماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند.

    علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک یکم بهمن ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.