یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار بندر انزلی:با همدلی و مساعدت اعضای شورا ی شهر مشکلات زیادی را یکی پس از دیگری حل کرده ایم

شهردار بندر انزلی:با همدلی و مساعدت اعضای شورا ی شهر مشکلات زیادی را یکی پس از دیگری حل کرده ایم

مدیریت شهری بندر انزلی از کارگران زحمت کش شهرداری تجلیل کرد.

در هفته ای که گذشت روز کار و کارگر را پشت سر گذاشتیم در این روز و این هفته در جای جای کشور شاهد تحلیل از مقام کارگران زحمت کش بودیم ، یکی از این شهرها، شهر ساحلی بندر انزلی بود که به همت شهرداری و شورای اسلامی این شهر طی مراسمی با حضور مسوولین شهرستانی از مقام کارگران شهرداری تجلیل کرد.

مهدی خلیلی ، شهردار بندر انزلی در مراسم گرامیداشت مقام کارگر گفت: فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي عظیم به اين قشر بخشيده است.

وی افزود: نكوداشت روز جهاني كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از آن پیامبر رحمت، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.شهردار بندرانزلی با بیان اینکه حدود ۲۲ ماهی که بنده مسؤلیت شهرداری را پذیرفته ام، اظهار داشت: با همدلی و مساعدت اعضای شورا ی شهر مشکلات زیادی را یکی پس از دیگری حل کرده ایم.

خلیلی با اشاره به اینکه کارگران و پاکبانان همواره برای زیبا سازی شهر تلاش مضاعف میکنند، اظهار داشت: دست و پای همه کارگران زحمتکش شهرداری را با افتخار می بوسم که شبانه روز تلاش می کنند تا همشهریان و میهمانانی که از اقصی نقاط کشور به شهر زیبای بندر انزلی سفر می کنند، از زیبایی‌های شهر لذت ببرند و خاطره ای خوش از خود به یادگار بگذارند.

شهردار بندر انزلی با بیان اینکه پروژه های نیمه کاره شهرداری با وقفه ۱۵ ساله به موفقیت رسیده است، تصریح کرد: شهرداری با همراهی و پیگیری اعضای شورا در یک پروژه ۴۰۰ میلیارد تومانی توانست در یک پرونده بزرگ حقوقی که یکی از پیمانکاران گذشته علیه شهرداری مطرح کرده بود به موفقیت چشمگیری دست یابد.

یکی از دغدغه اصلی کارگران شهرداری، مسکن است که شهرداری با در اختیار داشتن زمین شرایط خانه دار شدن را فراهم می سازد

شعبان جعفری ، رئیس شورای شهر انزلی نیز ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر و روز معلم و شوراها گفت: کارگران شریف مخصوصا کارگران شهرداری با تلاش‌های بی شائبه در نظافت و زیبا منظر شهری تلاش بی وقفه ای می کنند چرا که زحمات شبانه روزی کارگران شهرداری خدمات ارزنده ای را برای مردم شهر به ارمغان می آورد.

رئیس شورای اسلامی انزلی در خصوص مراسم تکریم و تجلیل کارگران یادآور شد: شورای شهر بنا دارد از حقوق به حق کارگران دفاع نموده و تلاش می کند تا قشر زحمت کش شهرداری با روحیه و خاطری آسوده به ارائه خدمات شهری بپردازند.

جعفری در ادامه با اشاره به مسکن کارگران که دغدغه اصلی کارگران است،خاطر نشان کرد: شهرداری انزلی با در اختیار داشتن زمین می تواند شرایطی را برای خانه دار شدن کارگران مهیا نماید ، ضمن اینکه اعضای شورای اسلامی شهر نیز بستر مناسب را برای جامعه کارگری فراهم نماید.

رئیس شورای اسلامی بندر انزلی با بیان اینکه تعامل خوبی بین اعضا و شهردار بوجود آمده یادآورشد: با نشاط و همدلی شاهد پیشرفت خدمات ارزنده و ایجاد شور و نشاط برای مردم شهر هستیم.

شعبان جعفری در ادامه به بحث افتتاح حساب در بانک فرض الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: هدف از افتتاح حساب ، کمک به معیشت کارگران خدوم و شریف شهرداری است تا بتوانند از تسهیلات کم بهره استفاده نمایند تا باری از مشکلات آنها را کاهش دهیم.

در پایان‌ مراسم از کارگران نمونه شهرداری بندر انزلی و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …