دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: سنجش سلامت۲۶ هزار و ۴۲۰ نوآموز گیلانی

پس از باران/ محمدحسین رمضانی:استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در بیش از چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۲۶ هزار و ۴۲۰ نوآموز استان تاکنون تحت پوشش طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

محمدحسین رمضانی افزود: تاکنون خانواده‌های ۲۶ هزار و ۶۰۱ نوآموز در گیلان برای شرکت فرزندانشان در طرح سنجش و آمادگی تحصیلی نوبت‌گیری کردند.

وی افزود: خانواده‌ها برای نوبت‌گیری باید به سایت آموزش و پرورش http://my.medu.ir مراجعه کنند و با ورود به گزینه دولت من و وارد کردن شماره تلفن همراه به نام «پدر» برای ثبت‌نام و نوبت‌گیری اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و بالا بردن عملکرد بهینه فردی،اجتماعی و تحصیلی با هدف پیشگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل آنها در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شود.

شرط اصلی ثبت نام کلاس اول در مدارس، سنجش سلامت است و برای این کار والدین باید به پایگاه‌‌های سنجش مراجعه کنند تا بینایی،شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت دانش‌آموز ارزیابی ‌شود.

طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی به منظور ارزیابی سلامت جسمانی دانش‌آموزان در بدو ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی انجام می‌شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در بیش از چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …