دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

نماینده ولی فقیه در گیلان:ارزش های والای اجتماعی درخدمت به محرومان تجلی می‌کند


نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت ارزش‌های بالای اجتماعی در خدمت به محرومان تجلی می‌کند.

به گزارش پس از باران آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امروز در دیدار با اعضای هیئت امنا آسایشگاه معلولین غرب گیلان، به اشاره به سفارش دین مبین اسلام پیرامون همنشینی و کمک به محرومان و نیازمندان اظهار کرد: خدمات سازمان بهزیستی بر کسی پوشیده نیست و این سازمان امروز با ایفای نقش حقیقی خود در کشور، در قالب یک ارزش والای اجتماعی در خدمت جامعه هدف خود اعم از پیرو جوان است.

وی با بیان اینکه سالمندان و حتی کودکان و جوانان جزو جامعه هدف بهزیستی محسوب می شوند؛ خاطر نشان کرد: نوع خدمات دهی به کسانی که در پایان راه حیات خود هستند با کسانی که در آغاز راه زندگی هستند؛ متفاوت است.
آیت الله فلاحتی، کودکان و نوجوانان و جوانان زیر پوشش بهزیستی را نیازمند نوع تربیت و پرورش ویژه عنوان کرد و گفت: این جامعه هدف نیازمند توجه خاص و سرویس دهی مادی، معنوی، اخلاقی و اجتماعی هستند.
وی با اشاره به ارزش معنوی کمک به محرومان، بر رعایت حرمت و تکریم نیازمندان از منظر قرآن کریم و آموزه های اسلامی نیز تاکید کرد.
امام جمعه رشت، با بیان اینکه ترقی و تربیت روح انسان با خدمت به محرومان ممکن می‌شود، گفت: در این راستا خدمات دولت سیزدهم، شهید «آیت الله رئیسی» به محرومان قابل ذکر است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به خدمات مانا و ماندگار شهید جمهور، به محرومان در دولت سیزدهم، حمایت از نیازمندان و حل مشکلات آنها را موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و حفظ آبروی محرومان عنوان کرد.
وی همچنین بر تعامل هر چه بیشتر تمامی مراکز نگهداری با اداره کل بهزیستی تاکید کرد و خواستار نظارت و مدیریت صحیح بهزیستی بر مراکز زیر پوشش پیرامون جلوگیری از بروز خطرات و‌ مشکلات احتمالی شد.
آیت الله فلاحتی، در پایان ضمن قدردانی از همه کارکنان بهزیستی، یادآور شد: توفیق خدمت در بهزیستی، نعمت بزرگ و کاری ارزشمند و ماندگار است.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …