یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار کلاچای:اجرای طرح نهضت آسفالت از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای

اجرای طرح نهضت آسفالت از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای

شهردار کلاچای اجرای طرح نهضت آسفالت را از برنامه ها و اولویت‌ها ی مدیریت شهری و شورای محترم اسلامی شهر کلاچای ذکر و گفت: بر اساس اولویت بندی، آسفالت مناطق کمتر برخوردار از توسعه در دستور کار قرار گرفته است.
“مهدی رشاد ” افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد در مسیر خدمات رسانی هدفمند و متوازن تلاش کرده از همه توان و ظرفیت خود استفاده تا شاهد افزایش میزان رضایتمندی شهروندان فهیم باشیم.
وی بهبود وضعیت آسفالت را از خواسته ها و انتظارات به حق شهروندان عنوان و تصریح کرد: از این رو عزم جدی شهرداری و شورای محترم برای نهضت آسفالت کوچه ها و معابر شهر اجرایی شده است.
رشاد ” از جمله مناطقی که در طی یک ماه اخیر مشمول زیر سازی و آسفالت قرار گرفت را خیابان مفتح شمالی (بازار هفتگی) ، ثامن یک واقع در بلوار بخشداری، کوچه شهید نقی پور واقع در خیابان فرهنگ ،کوچه جلگه،کوچه ارکیده اول و دو کوچه بست در منطقه گزافرود اعلام کرد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …