یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

همزمان با روز سلامت اجرای دیوار نگاری مدافعان سلامت توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت

همزمان با روز سلامت اجرای دیوار نگاری مدافعان سلامت توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت همزمان با روز سلامت و با هدف پاسداشت رشادتهای کادر درمان دیوار نگاری مدافعان سلامت توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت علیرضا قانع رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری رشت از انجام دو دیوارنگاری خبر داد و اظهار داشت : دیوار نگاریهای یاد شده با عنوان مدافعان سلامت با هدف زحمات و جان فشانی های کادر درمان منقش به تصاویر مدافعان سلامت در خیابان آیت الله ضیابری به اجرا در امده است.

وی ادامه داد: همچنین دیوارنگاری کتابخانه ای محله سلیمانداراب نیز با بهره گیری از طرح کتابهای مرتبط با گیلانشناسی و با هدف معرفی آثار مرتبط با این حوزه بر روی دیوار پژوهشکده گیلان شناسی به تصویر کشیده شده است.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …