دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

اسدیان ,رییس شورای شهر لنگرود:از شهروندان انتظار داریم از طرح ساماندهی دستفروشان در پارک بازار حمایت نمایند

اختصاصی پس از باران/ محمد ( فرزاد ) اسدیان، رییس شورای شهر لنگرود طی گفتگویی از شهروندان ،اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا از طرح ساماندهی دستفروشان در پارک بازار لنگرود حمایت کنند.

وی با بیان اینکه سد معبر یکی از معضلات چندین ساله شهر لنگرود بوده که مجموعه مدیریت شهری ( شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود) در دوره ششم شورا مجموعه مدیریت شهری لنگرود با حمایت ویژه ادارات مربوطه بعد از سال‌ها ساماندهی می‌شود ، گفت: بسیار خوشحالیم که معضل سد معبر لنگرود قدم به قدم در حال حل شدن است.

وی حمایت شهروندان را در تداوم اجرای این طرح بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ماندگاری کاسبان در این نقطه( پارک بازار ) به میزان حمایت شهروندان بستگی دارد.

اسدیان از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست تا مردم را جهت حمایت از این قشر زحمت کش ( دستفروشان ساماندهی شده در پارک بازار) تشویق کنند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این بازارچه در پارک بازار سبب ایجاد انگیزه‌ جهت راه‌اندازی بازارچه‌های محلی دیگر در سایر نقاط و محلات شهر لنگرود شده و اقتصاد شهر را به طور همگون پویا خواهدکرد ،گفت: از اصحاب رسانه انتظار داریم که در این امر مجموعه مدیریت شهری را حمایت کنند.

وی افزود: در فاز اول اجرای طرح ساماندهی دستفروشان مسیر سرای جاده چمخاله تا تا راه پشته به پارک بازار منتقل شدند.
رییس شورای شهر لنگرود در ادامه ضمن قدردانی از زحمات شهردار و همه اعضای شورای شهر از همه ادارات مرتبط خصوصا دادستان شهرستان لنگرود که در اسکان و ساماندهی این قشر زحمت کش همکاری صمیمانه ای داشتند تشکر و قدردانی نمود.

اسدیان خاطر نشان کرد: در شورای ششم شهر لنگرود جهت رفع سد معبر ،طرح ساماندهی دستفروشان تصویب شد و شهرداری تعداد ۹۰ غرفه در پارک بازار احداث نمود که تمام امکانات آب ، برق و گاز به مدت ۵ سال بصورت رایگان در اختیار آنان قرار داده شده و از امکاناتی چون پارکینگ ،سرویس بهداشتی نیز برخوردار بوده و همه روزه خط ویژه ایاب و ذهاب شهروندان به این مکان دایر است/زهرا رگان

Check Also

سیزدهین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با گلباران مزار شهدا و حرکت کاروان هنرمندان آغاز شد

به گزارش پس از باران به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، گروه‌های …