یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مهندس رجایی،شهردار لنگرود:با احداث پل کنار گذر بار ترافیکی شهر لنگرود کاهش می‌یابد

اختصاصی رایان خبر،سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” در حاشیه بازدید از پل کنار گذر لنگرود که چند روز قبل به اتفاق امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود بعمل آمد،گفت: حضور و حمایت امام‌ جمعه محترم لنگرود در پروژه‌های شهرداری قوت قلبی برای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

رجایی خاطرنشان کرد: احداث پل کنار گذر لنگرود که میدان شهید املاکی را به لیلا شهر متصل میکند، از حدود ۲۰ روز پیش آغاز شده و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته ، انشاالله تا دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید و سپس کار تعریض خیابان در این مسیر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به‌ سرعت انجام کار توسط پیمانکار ، علیرغم شرایط نا مناسب جوی از برنامه ریزی های بعمل آمده و زمان بندی پیش بینی شده جلوتریم .

شهردار لنگرود تصریح کرد: هم اکنون عملیات بتن‌ریزی بر روی پل مذکور که مرحله نهایی آن است در حال انجام می‌باشد و بعد از این مرحله رمپ پل نصب خواهد شد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه با احداث این پل شاهد کاهش بار ترافیکی در سطح شهر لنگرود خواهیم بود ،اظعار داشت: کسانی که مقصد آنان به سمت محلاتی همچون لیلاشهر ، رکج محله ، راه پشته ، آنسرمحله ، خراط محله و … است ، میتوانند از این مسیر عبور و مرور کنند .
وی یاد آور شد: احداث این پ به کاهش ترافیک شهر لنگرود کمک خواهد کرد.
گزارش: زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …