یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری هفته جوان مطرح کرد:اجرای 274 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان /تمامی دستگاههای اجرایی موظف و مکلف به ارائه خدمات به جوانان هستند80درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده اند.

به گزارش رایان خبر خبر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری هفته جوان با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و میلاد مسعود منجی عالم بشریت در نیمه شعبان گفت : 274 برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه جوانان برای اجرا در تمامی شهرستانهای گیلان تدوین شده که 24 عنوان مهم از برنامه ها ، استانی و ملی برگزار می شود.

وی مهمترین برنامه های هفته جوان را جشن میلاد حضرت علی اکبر و تجلیل از جوانان برتر استان و شهرستانها ، غبارروبی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا ، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در گیلان و شهرستانها ، برگزاری نشست های ورزشکاران ، ستاد ساماندهی امور جوانان و مشاوره های رایگان ازدواج و تحکیم خانواده ، اعطای مجوز 7 سازمان مردم جوانان و توزیع بسته های کمک معیشتی توسط سازمانهای مردم نهاد از دیگر برنامه های هفته جوان 1401 در گیلان است .

جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه 80 درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده اند گفت : بیش از 25 هزار نفر در گیلان با 20 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات وام ازدواج دریافت کرده اند.

فیروز عزت دوست معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان گفت : نشست جوانان با استاندار و نماینده ولی فقیه و اختتامیه جشنواره جوانان برتر ایران زمین در استان پس از معرفی از سوی دستگاهها و داوری بر اساس شاخص های وزارتخانه ، با تجلیل از 15 جوان نخبه حوزه های اجتماعی ، علمی ، فرهنگی و اقتصادی گیلان توسط آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر عباسی استاندار گیلان روز یکشنبه 14 اسفند ساعت 15 در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار می شود.

وی افزود : بر اساس تصمیم ستاد سامان ازدواج کشور تمامی دستگاههای اجرایی موظف و مکلف به ارائه خدمات به جوانان هستند، خدماتی چون سالنها و اماکن مختلف دستگاههای اجرایی می بایست برای ازدواج آسان جوانان به دبیرخانه ستاد در اداره کل ورزش هر چه سریعتر اعلام شود.

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …