یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

محمد رنجبر،فرماندار املش مطرح کرد :سانه ها بازوان قدرتمند مدیران جهت پیشبرد امور هستند

وفاق،همدلی و همراهی مسوولین املش مثال زدنی است

گل آلودگی آب شرب املش با افزایش ظرفیت تصفیه خانه طول لات رفع خواهد شد

چمن مصنوعی زمین ورزشی خرشتم در آینده نزدیک نصب میشود

پهنه بندی مدیریت پسماند املش در شهرستان‌های همجوار دارای کارخانه کمپوست دیده شده است

اختصاصی/فرماندار املش طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما از توانایی و ظرفیت بالای خبرنگاران ، اصحاب رسانه و از نقش بسزای آنان در کمک به مدیران خبر داد و گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش بسزایی در انعکاس مشکلات جامعه دارند و با ظرافت و پیگیری‌های خود می توانند بازوان قدرتمندی برای مدیران در جهت توسعه و پیشبرد امور باشند.
محمد رنجبر به بحث معضل گل آلود بودن آب شهر املش اشاره کرد و از حل این معضل با افزایش ظرفیت تصفیه خانه طول لات که در حال انجام است ، خبر داد و اظهار داشت: با عنایت جناب آقای دکتر نوبخت اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به تصفیه خانه طول لات اختصاص یافته است.
وی ضمن قدر دانی از پیگیری‌های حجت الاسلام حاج آقا صفری، نماینده مردم املش در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار تعمیر تصفیه خانه مذکورخاطر نشان کرد : چون آبرسانی از این تصفیه‌خانه بین املش و رودسر مشترک است با راه اندازی آن مشکل گل آلود بودن آب آشامیدنی شهر املش برطرف خواهد شد.
رنجبر سپس با برشمردن اقدامات دیگر تامین آب شرب شهرستان املش اظهار داشت:جهت تامین آب شرب املش و رفع مشکلات آن درصدد ایجاد ظرفیت‌های دیگری در شهر هستیم که از جمله می‌توان به بازسازی چاهها ی آب ،رفع شکستگیها و لوله‌های مسیر و اتصالات ،احداث یک حلقه چاه در روستای خرشتم و پیگیری جهت احداث مخزن اشاره نمود.

فرماندار املش در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه مردم املش در شرایط سخت کرونایی بیشترین همراهی را داشته اند و در مبارزه و پیشگیری از کرونا املش جز شهرستان های پیشرو بوده از خودکفایی تولید ماسک در سطح شهرستان املش خبر داد و گفت: دو کارخانه تولید ماسک در شهرستان داریم که روزانه به ترتیب ظرفیت ۵۰ هزار و ۵ هزار عدد ماسک تولید می کنند که علاوه بر تامین نیاز داخلی شهرستان سایر شهرستان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهند.

وی با بیان اینکه املش مردمانی فهیم،با فرهنگ و متدین دارد ، از راه‌اندازی مجمع خیرین برای کمک به بیمارستان نیکوکار املش خبر داد و اظهار داشت: جهت رفع مشکلات بیمارستان املش مجمع خیرین تشکیل شده که با کمک و حمایت این عزیزان امیدواریم بتوانیم به مشکلات بیمارستان املش فائق آییم و بیمارستانی در خور شأن و منزلت مردم نجیب املش داشته باشیم.
وی در ادامه به وفاق،همدلی و همراهی مثال زدنی مسوولین در شهرستان املش اشاره کرد و موفقیت های این شهرستان را مدیون تلاش همه مسوولین دانست .
فرماندار املش در خصوص مدیریت پسماند املش گفت: شهرستان املش از جمله شهرستان‌های استان گیلان است که از کمترین آسیب زباله ،مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم وجود جایگاه دفع زباله در املش هزینه‌های زیادی جهت انتقال آن به کارخانه کود آلی در رشت را متحمل می‌شویم، هزینه های که می‌تواند صرف عمران و آبادانی این شهر شود .

وی یادآور شد: پهنه بندی مدیریت پسماند شهرستان املش در شهرستان‌های همجوار آن که دارای کارخانه کمپوست هستند، دیده شده و این شهرستانها نیز یا با مشکل مواجهند و یا هنوز کارخانه کمپوست در آنها راه اندازی نشده است.
رنجبر همچنین به وضعیت چمن مصنوعی زمین ورزشی خرشتم اشاره کرد و گفت : چمن مصنوعی زمین ورزشی خرشتم به مرحله پایانی خود رسیده و با مساعد شدن شرایط جوی بزودی نصب خواهد شد .

فرماندار املش با بیان اینکه مشکلات جایگاه سوخت رانکوه حل شده و بزودی این مشکل چندین ساله مرتفع می شود،در خصوص خانه فرهنگ املش که از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری می باشد تصریح کرد: اقدامات اولیه احداث خانه فرهنگ املش با اختصاص ۵ میلیارد تومان از محل اعتبار سفر ریاست محترم جمهور انجام شده ، زمین مشخص، پیمانکار آن معرفی و پروانه نیز صادر شده است .
وی افزود: این مجتمع فرهنگی بزرگ قابلیت گنجایش بیش از ۶۰۰ صندلی را دارد.

گزارش زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …