یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

استاندار گیلان: نگاه راهبردی و عملیاتی دولت سیزدهم نگاه راهبردی و به تولید دارد

پس از باران/استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه راهبردی و عملیاتی به تولید دارد، گفت: خط تولید یک لحظه نباید متوقف شود.

به گزارش پس از باران، به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در نشست معاون وزیر صمت با فعالان تولیدی و اقتصادی گیلان اظهار کرد: از تشکیل جلسات با تولیدگران و فعالان اقتصادی به جد استقبال می‌کنیم.

استاندار گیلان با بیان دولت نگاه شعاری به تولید ندارد، گفت: دولت سیزدهم نگاه راهبردی و عملیاتی به تولید دارد و برای حل مشکلات آن برنامه دارد.

عباسی با اشاره به دستاوردهای گیلان در جشنواره‌های علمی بیان کرد: برگزیده شدن چندین گیلانی در جشنواره‌های بین المللی علمی نشان دهنده نبوغ علمی این استان است.

وی با اشاره به اینکه گیلان جزو اولین استان‌ها در برخی حوزه‌های صنعتی و تولیدی است، افزود: دستاوردهای تولید و صنعت گیلان وصف ناپذیر است و این مهم باید گسترش پیدا کند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها با تولید بیان کرد: همراهی و تعامل بانک‌ها با تولید به رونق اقتصادی و اشتغال می‌انجامد.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی به حل مشکلات تولید اضافه کرد: در خصوص حل مشکلات تولید و فعالین اقتصادی و تولیدی نباید لحظه‌ای سهل انگاری و کوتاهی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با بانک‌های غیر هم سو و کم کار برخورد می‌شود، افزود: بانک‌ها وظیفه دارند در خدمت تولید و اشتغال باشند.
استاندار گیلان با بیان اینکه خط تولید یک لحظه نباید متوقف شود، گفت: تولید و صنعت سهم ۴۵ درصدی در پویایی اشتغال و اقتصاد جامعه دارد و کم کاری در این بخش قابل پذیرش نیست.

عباسی با اشاره به برخی ناترازی ها در حوزه انرژی در سال‌های گذشته اضافه کرد: اجازه ندادیم ناترازی های انرژی به تولید لطمه بزند.

وی با بیان اینکه وقتمان را وقف تولید و فعالین اقتصادی و تولیدی کنیم، افزود: تولید نبض اقتصاد، اشتغال، رفاه و معیشت جامعه هستند

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …