یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان از پلها و مسیر پیشنهادی گذار لوله آبهای سطحی آستانه اشرفیه بازدید کردند

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار از پلها در سطح شهرستان

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه امروز 1400/7/4محمد حسن خواه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه با همراهی معاون مدیرکل اداره راه و شهرسازی و رییس شهرستانی این اداره از پلهای ارتباطی سطح شهرستان بازدید کرد.

محمد حسن خواه در راستای این بازدید اعلام کرد استان گیلان و مشخصا شهرستان آستانه اشرفیه به دلیل وجود رودها و نهرهای کوچک و بزرگ که در آن جاری است دارای پلهای بسیاری بوده و هست.

ایشان وجود پلها در مسیرهای ارتباطی را از دیرباز در اقتصاد و سیاست و مسایل اجتماعی جوامع بشری تاثیر گذار دانسته و خاطر نشان کرد که پلهای بسیاری در دنیا حسب شرایط اقلیمی و توپوگرافی زمین متبحرانه طراحی و خلق شده اند تا در ارتباطات تسهیل شود.

در ادامه ی این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار آستانه اشرفیه از مسیر پیشنهادی گذار لوله آبهای سطحی در شهرستان آستانه اشرفیه دیدن کرد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …