یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان گیلان : آمادگی میزبانی المپیاد استعدادهای برتر در2 رشته ورزشی هاکی و بسکتبال را داریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان گیلان :
آمادگی میزبانی المپیاد استعدادهای برتر در2 رشته ورزشی هاکی و بسکتبال را داریم

برای مشارکت در برگزاری سومین دوره بازیهای المپیاد استعداداهای برتر کشور ،گیلان آمادگی میزبانی دو رشته ورزشی هاکی و بسکتبال را دارد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان، فاضل بازیار معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان گیلان ، با بیان این خبر که 8 استان کشور میزبان ورزشکاران دختر و پسر خواهند بود ، افزود: در این دوره از بازیها که از 28 مرداد تا 8 شهریور برگزار خواهد شد، تمامی استان ها موظفند در 2 رشته تنیس روی میز و دو و میدانی یک یا دو نفر از ورزشکارانشان را از هیات های روستایی و بومی و محلی انتخاب کنند .


وی گفت : گیلان آمادگی خود را برای میزبانی در 2 رشته ورزشی هاکی و بسکتبال اعلام کرده که با موافقت فدراسیون های مربوطه زمینه را برای انجام این بازیها فراهم خواهیم کرد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …